Obserwując tę stronę, na pewno zdajesz sobie sprawę, że aktywne życie nie wpływa tylko na piękną sylwetkę i dobrą kondycję, ale i na Twoje zdrowie. Czy wiedziałeś jednak, że zdrowe i aktywne życie może diametralnie zredukować Twoje problemy z erekcją? W tym artykule dowiedz się jak to możliwe!



 

Wpływ diety na układ dokrewny

Odpowiednia dieta odgrywa dużą rolę w produkcji testosteronu, wpływając na stymulacje podwzgórza oraz jąder. Co jeszcze istotne – odpowiednio dobrany sposób żywienia nie tylko może pozwolić podwyższyć poziom testosteronu, ale i ograniczyć produkcję hormonów antagonizujących testosteron, czyli odpowiedzialnego za odkładanie tkanki tłuszczowej estrogenu, charakterystycznego dla kobiet oraz kortyzolu, który wiąże się z przewlekłym stresem.

Jak jeść, by zapanować nad gospodarką hormonalną i ograniczyć zaburzenia erekcji? Wbrew pozorom nie jest to takie trudne – wystarczy dieta zbilansowana, dostosowana do poziomu aktywności fizycznej, a także bogata w różnego rodzaju minerały oraz witaminy. W diecie testosteronowej ważne jest zadbanie o to, by poziom białka nie był ani za wysoki, ani za niski. Dużą rolę odgrywają także tłuszcze – powinny stanowić one około 30% diety. Ważne, aby były wśród nich kwasy nasycone omega 3 i omega 6, dlatego warto sięgać po orzechy, a także tłuste ryby morskie.

Ruch to podstawa

Niestety, nawet przy idealnie zbilansowanej diecie, nie osiągniesz oczekiwanych efektów, jeśli nie zadbasz o odpowiedni trening. Oczywiście, jeśli dotąd nie byłeś aktywny, każdy, nawet drobny ruch może pozytywnie odbić się na Twojej kondycji i poziomie testosteronu. Na dobry początek polecamy pływanie lub marszobieg. Są jednak skuteczniejsze aktywności, więc jeśli masz odpowiednią kondycję, to warto je rozważyć – dobrym wyborem będą ćwiczenia siłowe, pozwalające wykorzystać różne partie mięśni lub szybki trening beztlenowy.

Aby jednak Twoja aktywność fizyczna była naprawdę wartościowa i miała wymierny wpływ na produkcję testosteronu, należy zadbać o to, by została zwieńczona odpowiednim odpoczynkiem. Brak snu lub sen słabej jakości, a także nadmiar stresu mogą powodować nie tylko brak odpowiedniej gospodarki testosteronem, ale także produkcję kortyzolu, który antagonizuje męski hormon i niesie ze sobą inne negatywne konsekwencje dla organizmu. Może to nie tylko obniżać potencje, ale również odbijać się negatywnie na całym Twoim zdrowiu.

Co robić, gdy aktywność i dieta nie pomagają?

Czy to znaczy, że aktywne życie i zdrowa dieta rozwiązują wszystkie problemy związane z brakiem wzwodu lub niskim libido? Niestety nie jest tak pięknie – choć nasze metody znacząco pomogą Ci uporać się z problemem, to może być tak, że będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia i rzecz jasna nie ma w tym nic złego. Zarówno w internecie, jak i stacjonarnie znajdziesz możliwość zakupu jakościowych środków na potencję, dzięki którym oczekiwane efekty osiągniesz już w ciągu kilkudziesięciu minut, ponownie ciesząc się jakościowym współżyciem, bez strachu o zagrożenia zdrowotne.


Podobne artykuły:


DRUKUJ