Jedni starają się unikać słodyczy, inni pozwalają sobie na nie w małych ilościach, a jeszcze inni pochłaniają czekoladę i batoniki bez żadnych ograniczeń. Większość z nas tkwi jednak w przekonaniu, że aby uzyskać (i utrzymać!) szczupłą sylwetkę, należy omijać słodycze szerokim łukiem. Z uspokajającą informacją spieszą specjaliści z firmy cateringowej Nice To Fit You – ich zdaniem słodycze w rozsądnych ilościach i zdrowych wersjach są dobrym uzupełnieniem każdej diety. Zaciekawiony? Dowiedz się więcej! Dziewczyna zastanawia się czy może jeść słodycze na diecie

Z tekstu dowiesz się:

  • czy na diecie można jeść słodycze,
  • jak NTFY wprowadza zdrowe słodkości do diety pudełkowej,
  • jakie zdrowe słodycze z przepisów MrFit-trenera znajdziesz w diecie pudełkowej NTFY.

W powszechnej opinii słodycze to coś, czego podczas diety należy bezwzględnie unikać. Warto jednak podkreślić, że nie można wrzucać ich wszystkich do jednego worka. Istnieją przecież takie słodkości, które możesz raz na jakiś czas zjeść bez żadnych wyrzutów sumienia.

Słodycze na diecie – co się stanie, gdy je zjesz?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest bardzo prosta: nic się nie stanie! Przynajmniej od jednego batonika czy pączka. Sporych kłopotów narobisz sobie dopiero wtedy, gdy Twoje posiłki ustalone w ramach diety pudełkowej lub samodzielnego zdrowego odżywiania zaczniesz regularnie przeplatać słodkimi przekąskami – szczególnie tymi z niezbyt dobrym składem. Ale po kolei.

Sklepowe słodycze mają Ci do zaoferowania niewiele składników odżywczych. W popularnych słodkościach dostępnych w każdym sklepie znajdziesz zwykle dużą ilość rafinowanego cukru oraz tłuszczu. Wiele z nich ma w związku z tym dużo kalorii w małej objętości – dlatego ich codzienne spożywanie sprzyja przekraczaniu dziennego zapotrzebowania kalorycznego (jeśli jeszcze nie wiesz, ile wynosi Twoje – skorzystaj z kalkulatora diet).

Prawda jest jednak taka, że najlepsza dieta to ta, w ramach której nie musisz odmawiać sobie tego, co lubisz. A jeśli lubisz właśnie słodycze, to zaliczasz się do zdecydowanej większości społeczeństwa. Dlatego warto zwykłe sklepowe słodycze zastąpić ich zdrowszymi (a według wielu również smaczniejszymi!) odpowiednikami. Z pomocą przychodzi Nice To Fit You.

Fit słodkości w diecie pudełkowej – Twój prosty sposób na zdrowe łakocie

Ograniczenie cukru w codziennej diecie bez odmawiania sobie słodkości jest dziecinnie proste, jeśli zdecydujesz się na dietę pudełkową. Nice To Fit You oferuje Ci 5 rodzajów diet (Classic, Less Gluten & Dairy Free, Veggy, Less Carb lub Foodie) z możliwością wymieniania poszczególnych dań, jeśli któreś z przygotowanych domyślnie Ci nie odpowiada. O jadłospisie na kolejne dni zawsze dowiadujesz się z wyprzedzeniem – masz więc czas, aby dopasować go do swoich upodobań.

W jednej ze wspomnianych diet (Less Carb) pojawiają się propozycje dań na słodko, przygotowywane we współpracy z MrFit-trenerem, czyli Łukaszem Gąsińskim. Jest on dyplomowanym trenerem personalnym oraz instruktorem sportu ze specjalnością kulturystyka, o międzynarodowych uprawnieniach Polskiej Akademii Sportu. Jego ogromna wiedza, a przede wszystkim pasja do zdrowego gotowania, pozwoliły na rozpoczęcie owocnej współpracy z nami. Fit słodycze z przepisów MrFit-trenera cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów NTFY i są jednym z filarów diety Less Carb.

Fit słodycze od MrFit-trenera – poznaj przykładowe dania

Fit słodkości od MrFit-trenera były wprowadzane na próbę co jakiś czas… ale szybko okazały się hitem i zostały w menu na stałe. Poznaj dwa przykładowe dania wraz z pełną listą zdrowych składników, z których się składają.

  • Tarta snickers

Składniki: orzechy ziemne bez soli, daktyle, mleko spożywcze 2% tł., masło orzechowe, orzechy ziemne, wiórki kokosowe, czekolada gorzka, olej kokosowy, odżywka białkowa o smaku karmelowym, żelatyna.

Alergeny: dwutlenek siarki, jaja, mleko, orzechy, orzeszki ziemne i produkty pochodne, soja.

  • Fit oreo

Składniki: olej kokosowy, orzechy nerkowca, ser twarogowy półtłusty, miód pszczeli, kakao, jogurt grecki light, odżywka białkowa o smaku białej czekolady, mąka kokosowa, żelatyna.

Alergeny: jaja, mleko, orzechy, soja.

 

Brzmi zachęcająco, czyż nie? Dokładne przepisy na te pyszności znajdziesz na blogu MrFit-trenera. Przetestuj też dietę pudełkową od Nice To Fit You, w ramach której spróbujesz fit słodyczy, a także wielu innych zdrowych i smacznych dań.


Podobne artykuły:


DRUKUJ