Firmowe gadżety – najlepsza promocja marki
Ręczniki z logotypem firmy
Bardzo dobrym rozwiązaniem na promowanie swojej działalności są ręczniki z logo wykonanym w różnych technikach. Może to być ręcznik kolorowo tkany z pętelek kolorowej przędzy. Niezależnie w którym miejscu tkaniny zamiesi się logo, czy na krawędzi, na środku, czy też będzie miało minimalistyczny charakter – ręczniki wyprodukowane w tej technice są bardzo trwałe, a wzór mocno wkomponowany w strukturę materiału. Warto też zastanowić się nad haftowanym logotypem. Poliestrowe nici zapewniają wyraziste kolory, a różne sploty tkackie to gwarancja niestandardowych efektów wizualnych. Niektórzy decydują się także na wzór reliefowy, kiedy to logo jest niejako odciśnięte w materiale, najlepiej frotte. Jest to skuteczny branding ale w subtelnym wydaniu.
Pendrive z logotypem
Kolejną propozycją na firmowy gadżet reklamowy jest zwykły pendrive. Ludzie lubią dostawać takie rzeczy, bo jak wiadomo, każdy ma tysiące spraw do zapisania i przestrzeni dyskowej wciąż brak. Elegancki pendrive, może być wykonany w technice bardzo prostej, minimalistycznej, lub wręcz przeciwnie oprawiony w skórę czy eko skórę. Jest możliwość wybrania różnych wzorów, kolorów i rozmiarów tego typu pamięci masowej. Wystarczy zerknąć do bogatej oferty tej marki: https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/20/pamieci-usb-pendrive-z-nadrukiem, aby zobaczyć jak wiele ciekawych rozwiązań można wykorzystać do promowania firmy. Może to być długopis z pamięcią USB, drewniany pendrive z bursztynem, czy USB na skórzanym pasku. Możliwości jest mnóstwo, a każda z nich to bardzo ciekawy sposób na przyciągniecie klienta do twojej firmy.
Takie elegancki pendrive można podarować w podzięce za współpracę czy przy okazji świąt. Stałym klientom można ofiarować bardziej ekskluzywne gadżety. Taki upominek może te wieńczyć udaną transakcję, czy szkolenie.
Każdy gadżet reklamowy to sposób na budowanie więzi między tobą a partnerami biznesowymi, ale też współpracownikami. Logotyp na jakimkolwiek przedmiocie, np. na ręczniku czy długopisie może też być świetną reklamą dla innych. Kolorowy ręcznik na plaży z logo twojej marki, czy używany w urzędzie lub w pracy długopis to mocna reklama i warto się o nią zatroszczyć.
Podobne artykuły:
DRUKUJ
Szukaj
Fotowoltaika w domu. Czy to się opłaca?
Przeciętna polska rodzina w ciągu roku zużywa nawet 2600-5500 kWh energii elektrycznej. Przy średniej cenie energii wynoszącej 0,6 złotego, łatwo policzyć, że w
Maska na noc – kiedy warto ją zastosować?
Krem, serum czy maska – panie często stają przed dylematem, co najlepiej zastosować na noc. Każdy preparat oferuje bowiem inne właściwości i sposób
Jak powstaje wiskoza?
Produkcja wiskozy (rayon) to niejednorodny proces, który zawsze jednak rozpoczyna się od zawartej w drzewach celulozy. Ubrania z wiskozy są wyjątkowo prz
Kiedy częsta potrzeba bliskości przeradza się w uzależnienie od seksu? Podstawowe objawy seksoholizmu
Każda istota żywa potrzebuje bliskości. Nieważne, czy mówimy o ludziach, czy np. o zwierzętach. Człowiek, do prawidłowego funkcjonowania, potrzebuje czuć
Protetyka stomatologiczna - kiedy warto udać się do protetyka i jak może wyglądać leczenie?
Problemy z zębami mogą wynikać z różnych przyczyn. Najczęściej dotyczą osób starszych, jednak coraz częściej pojawiają się również u pacjen