Jeśli prowadzisz własną działalność i zależy ci na uzyskaniu zaufania klientów, musisz zadbać o ich komfort i stać się w ich oczach osobą wiarygodną. Liczy się każdy szczegół w promowaniu swojej marki, dlatego wydanie paru groszy na gadżety reklamowe to konieczność.

Ręczniki z logotypem firmy

Bardzo dobrym rozwiązaniem na promowanie swojej działalności są ręczniki z logo wykonanym w różnych technikach. Może to być ręcznik kolorowo tkany z pętelek kolorowej przędzy. Niezależnie w którym miejscu tkaniny zamiesi się logo, czy na krawędzi, na środku, czy też będzie miało minimalistyczny charakter – ręczniki wyprodukowane w tej technice są bardzo trwałe, a wzór mocno wkomponowany w strukturę materiału. Warto też zastanowić się nad haftowanym logotypem. Poliestrowe nici zapewniają wyraziste kolory, a różne sploty tkackie to gwarancja niestandardowych efektów wizualnych. Niektórzy decydują się także na wzór reliefowy, kiedy to logo jest niejako odciśnięte w materiale, najlepiej frotte. Jest to skuteczny branding ale w subtelnym wydaniu.

Pendrive z logotypem

Kolejną propozycją na firmowy gadżet reklamowy jest zwykły pendrive. Ludzie lubią dostawać takie rzeczy, bo jak wiadomo, każdy ma tysiące spraw do zapisania i przestrzeni dyskowej wciąż brak. Elegancki pendrive, może być wykonany w technice bardzo prostej, minimalistycznej, lub wręcz przeciwnie oprawiony w skórę czy eko skórę. Jest możliwość wybrania różnych wzorów, kolorów i rozmiarów tego typu pamięci masowej. Wystarczy zerknąć do bogatej oferty tej marki: https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/20/pamieci-usb-pendrive-z-nadrukiem, aby zobaczyć jak wiele ciekawych rozwiązań można wykorzystać do promowania firmy. Może to być długopis z pamięcią USB, drewniany pendrive z bursztynem, czy USB na skórzanym pasku. Możliwości jest mnóstwo, a każda z nich to bardzo ciekawy sposób na przyciągniecie klienta do twojej firmy.

Takie elegancki pendrive można podarować w podzięce za współpracę czy przy okazji świąt. Stałym klientom można ofiarować bardziej ekskluzywne gadżety. Taki upominek może te wieńczyć udaną transakcję, czy szkolenie.

Każdy gadżet reklamowy to sposób na budowanie więzi między tobą a partnerami biznesowymi, ale też współpracownikami. Logotyp na jakimkolwiek przedmiocie, np. na ręczniku czy długopisie może też być świetną reklamą dla innych. Kolorowy ręcznik na plaży z logo twojej marki, czy używany w urzędzie lub w pracy długopis to mocna reklama i warto się o nią zatroszczyć.


Podobne artykuły:


DRUKUJ