W pracy spędzamy aż 1/3 swojego życia. Jest więc bardzo ważne, aby czuć się w niej komfortowo. Warunki panujące w firmie mają wpływ nie tylko na zadowolenie pracowników, lecz także ich wydajność, a co za tym idzie – poziom, na jakim wykonują swoje obowiązki. Rozsądny szef powinien więc zadbać o to, aby samopoczucie jego podwładnych było jak najlepsze – nie chodzi tu tylko o relacje w zespole, ale też odpowiedni dobór wyposażenia oraz rozsądną organizację otoczenia. Jednym z najważniejszych jego elementów w każdym biurze są natomiast meble. Jak więc je dobrać? Czym się kierować przy ich zakupie? Na co zwrócić uwagę, aby były maksymalnie wygodne oraz solidne? Poniżej podsuwamy naszym czytelnikom kilka przydatnych rad.

Jakie meble powinny się znaleźć w każdym biurze?

To, jakie meble powinny się znaleźć w biurze, to kwestia dość indywidualna. Istnieje jednak kilka sprzętów, które są obowiązkowe w każdym miejscu pracy. Naszych podwładnych powinniśmy wyposażyć przede wszystkim w krzesła oraz biurka. Jest bardzo ważne, aby te sprzęty były dopasowane do wzrostu oraz indywidualnych potrzeb korzystających z nich osób – w innym przypadku prawdopodobnie nasi pracownicy już wkrótce zaczną się skarżyć na rozmaite dolegliwości, a jakość ich pracy niestety spadnie. W większości firm niezbędne są również regały do przechowywania dokumentów, które ze względu na konieczność zachowania porządku, powinny być dość obszerne. Jeżeli natomiast planujemy urządzić kącik socjalny (a jest to wskazane), warto pomyśleć także o zakupie półek i szafek, w których umieścimy akcesoria takie jak czajnik, mikrofalówka, sztućce oraz puszki z kawą i herbatą.

Oprócz wymienionego powyżej podstawowego wyposażenia w niektórych przedsiębiorstwach niezbędne będzie zakupienie również dodatkowych mebli. Jeżeli na przykład w firmie regularnie organizujemy narady lub zebrania, prawdopodobnie nie obędzie się bez stołu konferencyjnego. Jeśli natomiast często przyjmujemy klientów, warto zadbać o przygotowanie specjalnego reprezentacyjnego pomieszczenia, w którym możliwe będzie przeprowadzanie ważnych rozmów w komfortowych i dyskretnych warunkach.

Praktycyzm i estetyka – cechy idealnych mebli biurowych

Wybierając wyposażenie do biura, zazwyczaj zwracamy uwagę przede wszystkim na funkcjonalność oraz praktycyzm poszczególnych sprzętów. Oprócz tego nie powinniśmy jednak zapominać również o ich stronie estetycznej. Warto mieć na uwadze, że siedziba naszej firmy jest jej pewnego rodzaju wizytówką, a nie od dziś wiadomo, że „jak cię widzą, tak cię piszą”. Postarajmy się więc, aby wybrane przez nas meble pasowały do siebie nawzajem, a także do wyglądu pomieszczeń, w których zostały ustawione. Być może wydaje Ci się to mało istotne, jednak dla wchodzącego do siedziby Twojej firmy klienta, przemyślana aranżacja wnętrza będzie informacją o profesjonalizmie i sygnałem, że wszystko masz pod kontrolą – a chyba na takim właśnie wizerunku Ci zależy, prawda?

Planujesz kupić meble biurowe? Wrocław to miasto, w którym prowadzisz swoją firmę? Nie wiesz, gdzie najlepiej nabyć solidne i wysokiej jakości wyposażenie? Koniecznie zajrzyj do sklepu Surfland – w nim na pewno znajdziesz wszystkie niezbędne sprzęty!


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku