Coraz więcej sklepów stawia na różnego rodzaju programy afiliacyjne dla swoich klientów. W sieciach handlowych, zarówno wielobranżowych, jak i specjalizujących się w określonym asortymencie można spotkać się z ciekawymi programami lojalnościowymi. W zależności od sieci można uzyskać kilka złotych na kolejne zakupy, rabaty w postaci obniżenia ceny za dany produkt lub grupę produktów przy następnych zakupach. Jakie programy lojalnościowe są warte uwagi?

Oszczędzanie z kartą Moja Biedronka – czy warto?

Sieć sklepów Biedronka rozrasta się cały czas – co chwila pojawiają się nowe sklepy. Osoby odpowiedzialne za promocję tej firmy starają się cały czas przyciągnąć do niej nowych klientów i utrzymać stałych. Tak powstał obecnie chyba najbardziej rozpoznawany program lojalnościowy, którego częścią jest karta Moja Biedronka. Program jest przeznaczony dla osób, które często robią zakupy w tych sklepach – cały czas dostępne są promocje, w ramach których można zrobić codzienne tańsze zakupy np. otrzymać zniżkę na zakup warzyw i owoców, innym razem otrzymuje się rabat na chleb lub możliwość tańszego zakupu mięsa, jeśli kupi się określoną ilość tych produktów. To duża ulga dla portfela szczególnie dla osób o dużych rodzinach, gdzie zakup żywności generuje bardzo duże koszty. Czasami są też organizowane akcje specjalne, przykładem może być tutaj akcja zbierania naklejek z piłkarzami przed Mistrzostwami Świata w Piłce nożnej w 2018 roku.

Inne programy lojalnościowe – na czym polegają?

W innych sklepach można obecnie oprócz kart przypisanych do naszego nazwiska korzystać ze specjalnych aplikacji, na które zbierane są punkty przy każdym zakupie, zobacz również "Kupuj z głową – 5 porad jak znaleźć najlepsze promocje". Punkty później można wymienić na bony zniżkowe dostępne w aplikacji. Jednak takie rozwiązanie jest dostępne tylko dla osób mających telefony pozwalające na wgranie takiej aplikacji.

Dlatego w większości sklepów dalej najpopularniejsze są tradycyjne karty „plastikowe”, które nosi się w portfelu. Obok wyżej wspomnianych sposobów na oszczędzenie pieniędzy wraz z programami lojalnościowymi można spotkać się z propozycją stałego rabatu po osiągnięciu określonego pułapu punktów np. od 5 do 10% na każde zakupy.


Podobne artykuły: