Le Mac - po raz pierwszy w Europie, po raz pierwszy w Polsce!
Spis treści
Autor
20 października w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otwarto pierwszy salon mody męskiej "Le Mac", w którym pod jednym dachem można zakupić odzież, obuwie i dodatki tak znanych na całym świecie marek, jak Camel Active, Trek&Travel, Hattric czy Mephisto.
Kolekcje oferowane przez nowo otwarty salon są znaną na całym świecie wizytówką stylu casual i sportswear. To idealna propozycja na czas wolny i wypoczynek, zarówno po pracy, jak i na weekend. Salon "Le Mac" proponuje kompleksową ofertę skierowaną do mężczyzny aktywnego, który ceni sobie niezobowiązującą elegancję, a równocześnie zależy mu na jakości noszonych ubrań, wysokim komforcie i niepowtarzalnym stylu. Dzięki krótkim seriom odzieży klient może poczuć się wyjątkowo i niepowtarzalnie.
W salonie "Le Mac" mężczyzna ubierze się od stóp do głów. Kolekcje są modne i nowoczesne, ponieważ wszystkie marki wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, zarówno w odzieży, jak i w obuwiu. Dla przykładu buty Mephisto zaprojektowano z myślą o zdrowiu użytkowników. Kolekcje odzieży dostępne są zarówno w tradycyjnej tabeli rozmiarowej, od numeru 44 do 72, jak i dla panów wysokich (rozmiary 94-122), a także dla mężczyzn o poszerzonej sylwetce (rozmiary 24-34).
Salon "Le Mac" powstał z myślą o interaktywnym kontakcie z klientem - tutaj jest on zawsze najważniejszy. Każdy może liczyć na miłą i fachową obsługę, ponieważ sklep zatrudnia tylko profesjonalnych sprzedawców. Salon "Le Mac" planuje szereg imprez, na których z pewnością będzie można spotkać wiele ciekawych osobowości, między innymi Ryszarda Rynkowskiego, który towarzyszy wydarzeniom marki Camel Active w Polsce. Piosenkarz obecny był także na uroczystym otwarciu salonu, w którym uczestniczyli wysocy przedstawiciele koncernu Bültel International Fashion Group. Firma ta zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży męskiej sygnowanej oferowanymi w salonie markami Camel Active, Mephisto, Trek&Travel oraz Hattric.
Słowo "Le Mac" w angielskiej wersji fonetycznej daje francuskie "Le Mec", które można przetłumaczyć jako "dobry kumpel, porządny facet, równy gość".W salonie panuje niezwykła atmosfera.Tworzą ją umieszczone tam kolekcje "z charakterem", sympatyczny personel oraz muzyka, która wpisuje się w klimat tego miejsca. Sama koncepcja sklepu jest bardzo oryginalna - szerokie, przyjaźnie zapraszające wejście i szereg przejść i zaułków, gdzie można spokojnie obejrzeć produkty, by dokonać udanego zakupu. "Le Mac" zapewnia, że wszyscy klienci spotkają się z ciepłym przyjęciem, a w przyszłości planuje stworzenie dla nich nowych, równie przyjaznych i eleganckich salonów.
Wersja do druku
W salonie "Le Mac" mężczyzna ubierze się od stóp do głów. Kolekcje są modne i nowoczesne, ponieważ wszystkie marki wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, zarówno w odzieży, jak i w obuwiu. Dla przykładu buty Mephisto zaprojektowano z myślą o zdrowiu użytkowników. Kolekcje odzieży dostępne są zarówno w tradycyjnej tabeli rozmiarowej, od numeru 44 do 72, jak i dla panów wysokich (rozmiary 94-122), a także dla mężczyzn o poszerzonej sylwetce (rozmiary 24-34).
Salon "Le Mac" powstał z myślą o interaktywnym kontakcie z klientem - tutaj jest on zawsze najważniejszy. Każdy może liczyć na miłą i fachową obsługę, ponieważ sklep zatrudnia tylko profesjonalnych sprzedawców. Salon "Le Mac" planuje szereg imprez, na których z pewnością będzie można spotkać wiele ciekawych osobowości, między innymi Ryszarda Rynkowskiego, który towarzyszy wydarzeniom marki Camel Active w Polsce. Piosenkarz obecny był także na uroczystym otwarciu salonu, w którym uczestniczyli wysocy przedstawiciele koncernu Bültel International Fashion Group. Firma ta zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży męskiej sygnowanej oferowanymi w salonie markami Camel Active, Mephisto, Trek&Travel oraz Hattric.
Słowo "Le Mac" w angielskiej wersji fonetycznej daje francuskie "Le Mec", które można przetłumaczyć jako "dobry kumpel, porządny facet, równy gość".W salonie panuje niezwykła atmosfera.Tworzą ją umieszczone tam kolekcje "z charakterem", sympatyczny personel oraz muzyka, która wpisuje się w klimat tego miejsca. Sama koncepcja sklepu jest bardzo oryginalna - szerokie, przyjaźnie zapraszające wejście i szereg przejść i zaułków, gdzie można spokojnie obejrzeć produkty, by dokonać udanego zakupu. "Le Mac" zapewnia, że wszyscy klienci spotkają się z ciepłym przyjęciem, a w przyszłości planuje stworzenie dla nich nowych, równie przyjaznych i eleganckich salonów.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
wn?trzaWersja do druku
Szukaj
Różowy październik czas start! Ruszyła akcja Przymierz się do samobadania
Już po raz drugi organizatorzy kampanii ?Wylecz raka piersi HER2+?1 we współpracy z marką modową H&M ruszają z akcją ?Przymierz się do samobadania?. W p
Polska marka odzieżowa - dlaczego warto wspierać rodzimych producentów?
Wiele osób rezygnuje z kupowania ubrań polskich marek odzieżowych, bo uchodzą one za dość drogie. Jednak wcale nie musi być to normą. Rodzime firmy napr
Jak dopasować bikini do figury typu prostokąt: porady i wskazówki
Figura typu prostokąt, zwana także sylwetką "H" lub "chłopięcą", charakteryzuje się proporcjonalnymi ramionami i biodrami, a także s
Inhalacje solankowe – naturalna terapia dla układu oddechowego
Inhalacje solankowe to coraz popularniejsza metoda wspomagania zdrowia, zwłaszcza w kontekście układu oddechowego. Bogactwo minerałów zawartych w sol
Szykujesz się na imprezę? Sprawdzone porady, jak uniknąć kaca
Impreza z przyjaciółmi to świetna okazja do zabawy i relaksu, ale często kończy się nieprzyjemnymi objawami na drugi dzień – kacem. Mdłości