Już 20 wrzeÅ›nia br. ruszy II edycja kampanii Dotykam=Wygrywam, kampanii, która nie pozwala Polkom zapomnieć o regularnym wykonywaniu samobadania piersi. Kampania organizowana bÄ™dzie przez markÄ™ Panache, FundacjÄ™ Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i markÄ™ modowÄ… MUSES UrbaÅ„ska & Komornicka, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie.
Tym razem organizatorzy postawili na siłę obrazu filmowego.
Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Polek. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi.
Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyÅ›ci zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie – mówi Marta Samborska, czÅ‚onek zarzÄ…du Fundacji Rak’n’Roll.

Akcja Dotykam=Wygrywam odniosÅ‚a w ubiegÅ‚uym roku ogromny sukces medialny, poparÅ‚y jÄ… także celebytki: Katarzyna Cichopek – Hakiel, Aleksandra Kisio, Daria Widawska, Anna Gzyra, Markia i Rozalia Mancewicz. – DziÄ™ki pozytywnie nastawionym do tematu profilaktyki mediom i gwiazdom udaÅ‚o nam siÄ™ dotrzeć z przesÅ‚aniem Dotykam=Wygrywam do szerokiego grona kobiet. Walczymy o to, aby wylansować modÄ™ wÅ›ród Polek na samobadanie piersi – mówi Izabela Sakutova, pomysÅ‚odawca akcji i przedstawiciel Panache. – Dla nas ta akcja miaÅ‚a jednak także wymiar bardzo realny, bliski, bowiem jedna z naszych pracownic poprzez samobadanie piersi i badanie USG, na które wysÅ‚aliÅ›my wszystkie pracujÄ…ce w naszej firmie kobiety, wykryÅ‚a u siebie guza. DziÄ™ki bÅ‚yskawicznym dziaÅ‚aniom udaÅ‚o siÄ™ jÄ… uratować przed najgorszym – dziÅ› jest z nami, uÅ›miechniÄ™ta, radosna – i to dla nas najwiÄ™kszy dowód, że warto – podkreÅ›la organizatorka.
Ambasadorem tegorocznej edycji kampanii Dotykam-Wygrywam jest duet Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka. "Najcenniejsze w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety, najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie bo zawsze naszym zdaniem jest "coś" ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie chwilę dzięki której możemy zyskać bardzo wiele!" - Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka, duet MUSES.


DziÄ™ki kampanii ‘Dotykam = Wygrywam’ w sklepach z bieliznÄ… Panache na terenie caÅ‚ej Polski, w Teatrze Studio Buffo i w butiku MUSES UrbaÅ„ska&Komornicka w Warszawie bÄ™dzie można zaopatrzyć siÄ™ w zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonania samobadania piersi.
Dodatkowo caÅ‚a akcja, ma wesprzeć dziaÅ‚ania fundacji Rak’n’Roll - Wygraj życie! Dlatego 10% z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.
CaÅ‚kowitÄ… nowoÅ›ciÄ… w tej edycji bÄ™dzie zangażowaneie Polek w to, by motywowaÅ‚y siebie nawzajem do regularnych badaÅ„ poprzez krótkie formy filmowe. 20 wrzeÅ›nia na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi siÄ™ aplikacja konkursowa „DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ”. Tu bedzie można wgrać swój krótki, nakrÄ™cony nawet telefonem komórkowym film, w którym wyrażona zostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto siÄ™ badać. SpoÅ›ród nadesÅ‚anych filmów wyÅ‚onione zostana trzy osoby, które zaprosimy na uroczystÄ… konferencjÄ™ prasowÄ… w Teatrze Studio Buffo, podczas której zaproszeni goÅ›cie, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, bÄ™dÄ… gÅ‚osować na najlepszy film. Nagroda za I miejsce to roczny zapas bielizny Panache, czyli aż  10 kompletów (wartość 3000zÅ‚).
Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdą Państwo już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl, www.studiobuffo.com.pl i www.raknroll.pl.





















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku