adidas rozpoczyna kampanię „all in for #mygirls”, wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.

Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.
Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którą można zobaczyć już teraz na: www.milionkobiet.pl/upload/adidas_women_look_book.pdf lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.















Podobne artykuły:


DRUKUJ