adidas rozpoczyna kampaniÄ™ „all in for #mygirls”, wyznaczajÄ…c nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje Å‚Ä…czÄ…ce dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania siÄ™ w dążeniu do osiÄ…gania celów.

Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiÄ…cej najwiÄ™ksze, rozpoczÄ™te w 2011 roku, przedsiÄ™wziÄ™cie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagajÄ… im odkryć swój potencjaÅ‚, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdÄ™ sÄ… „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.
Na potrzeby kampanii, adidas nawiÄ…zaÅ‚ współpracÄ™ z najlepszÄ… polskÄ… trenerkÄ… fitness – EwÄ… ChodakowskÄ…, która zostaÅ‚a ambasadorkÄ… kategorii adidas Women. Z okazji dziaÅ‚aÅ„ #mygirls, powstaÅ‚a specjalna sesja zdjÄ™ciowa z EwÄ… i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którÄ… można zobaczyć już teraz na: www.milionkobiet.pl/upload/adidas_women_look_book.pdf lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku