Kampania Piękna bo zdrowa
We wtorek, 30 października w AIP Business Link Warszawa odbÄ™dzie siÄ™ uroczysta inauguracja III edycji ogólnopolskiej kampanii spoÅ‚ecznej ,,PiÄ™kna bo zdrowa” pod hasÅ‚em ,,ZostaÅ„ superbohaterkÄ…, zrób cytologiÄ™!”.
Z badania „Wizerunek przedsiÄ™biorców w Polsce 2009” przeprowadzonego przez PARP wynika, że wskaźnik przedsiÄ™biorczoÅ›ci u kobiet poniżej 30 roku życia jest wyższy niż u mężczyzn. Aż 51% kobiet woli pracować na wÅ‚asny rachunek, w stosunku do 47% mężczyzn. Co wiÄ™cej, z danych PARP wynika, że w Polsce już co trzecie przedsiÄ™biorstwo prowadzone jest przez kobietÄ™, podczas gdy w Unii Europejskiej – dopiero co czwarte.
Dlaczego Polki tak licznie stawiają na przedsiębiorczość? To w dużej mierze kwestia finansowa, bowiem własna firma gwarantuje im niezależność ekonomiczną i wyższe zarobki. Przedsiębiorcze panie wskazują jednak także na negatywne doświadczenia z pracy u kogoś, która skłania je do poszukiwania wolności w pracy na własny rachunek. Ważny jest również rozwój zawodowy i samorealizacja, które gwarantuje im samodzielne budowanie biznesu od podstaw.
Prowadzenie wÅ‚asnego biznesu to pokonywanie nowych wyzwaÅ„, aktywność i żelazna konsekwencja. Zdrowie jest podstawowym warunkiem do tego, by przedsiÄ™biorcze kobiety mogÅ‚y bez przeszkód dążyć do sukcesu. Aby zwrócić uwagÄ™ przedsiÄ™biorczyÅ„ na potrzebÄ™ pielÄ™gnowania swojego zdrowia, AIP Business Link, innowacyjny akcelerator biznesu, wspiera akcjÄ™ „PiÄ™kna bo zdrowa”.
Inauguracja kampanii odbÄ™dzie siÄ™ 30 października o godzinie 11:00 w siedzibie AIP Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 w Warszawie. Do profilaktyki i regularnego wykonywania badaÅ„ cytologicznych zachÄ™cać bÄ™dÄ… znane Polki – ambasadorki kampanii, m.in. Maja Hirsch, Anna Dereszowska, Katarzyna PakosiÅ„ska, Natalia Lesz, Ada FijaÅ‚, Aleksandra MikoÅ‚ajczyk i Beata Sadowska. Podczas uroczystoÅ›ci zaprezentowane zostanÄ… również wyniki badaÅ„ opinii spoÅ‚ecznej ,,Obraz współczesnej kobiety a badania cytologiczne” wykonanych przez Millward Brown.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosnÄ… i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsÅ‚onecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele