MK Cafe. Pierwsza na rynku kawa do picia z mlekiem
Spis treści
Autor
Marka MK Cafe zapoczÄ…tkowaÅ‚a zupeÅ‚nie nowÄ… kategoriÄ™ kawy nie tylko w Polsce, ale i na Å›wiecie – kawÄ™ specjalnie opracowanÄ… do picia z mlekiem. „MK Cafe Premium do picia z mlekiem”, jak sama nazwa wskazuje, jest mieszankÄ… ziaren specjalnie wyselekcjonowanych do picia z dodatkiem mleka, przygotowanÄ… przez MK Cafe przy współpracy z najlepszymi baristami.
Profesjonalni bariści w dobrych kawiarniach używają innych kaw do przygotowywania klasycznego espresso, a innych - do przygotowania napojów kawowych z dodatkiem mleka. Dopiero tak profilowane mieszanki pozwalają wydobyć pełnię smaku każdego rodzaju kawowego napoju. O tym, jak ważne jest dostosowanie profilu mieszanki kawy do picia z mlekiem, świadczą liczby: ponad 60% kobiet i ponad 40% mężczyzn w kawiarniach wybiera kawę z mlekiem, czyli tzw. Latte. Teraz polscy konsumenci mogą we własnym domu stosować jedną z tych podstawowych zasad przestrzeganych przez kawowych mistrzów.
MK Cafe Premium do picia z mlekiem to prawdziwa innowacja i całkowicie nowa kategoria na rynku kawy mielonej i rozpuszczalnej. Jej pojawienie się jest jednocześnie zupełnie zrozumiałe, biorąc pod uwagę obecne preferencje kawowe Polaków. Według badań zleconych przez firmę Strauss Cafe Poland, właściciela marki MK Cafe, aż 65% konsumentów kawy w Polsce dodaje do kawy mleko. Picie kawy z mlekiem deklaruje aż 47% użytkowników kawy mielonej i 72% konsumentów kawy rozpuszczalnej.
Pijąc kawę polski konsument sięga po mleko, ponieważ woli łagodniejsze, mniej intensywne smaki. Nie chce jednak rezygnować z przyjemności delektowania się pełnym smakiem kawy. Warunkiem tej doskonałej harmonii smaku naparu kawowego i mleka jest odpowiednie skomponowanie mieszanki ziaren kawy.
Polacy lubiÄ… z mlekiem
We wrześniu tego roku na rynek trafiły kawa mielona MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 225g i 400g oraz kawa rozpuszczalna MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 175g oraz 75g. W ten sposób marka MK Cafe tworzy otwiera zupełnie nowy etap na detalicznym rynku kawy mielonej oraz instant.
Obydwie nowoÅ›ci, zarówno kawa mielona jak i rozpuszczalna, zostaÅ‚y specjalnie opracowane do picia z dodatkiem mleka i uzyskaÅ‚y znakomite wyniki w testach konsumenckich w porównaniu z innymi kawami dostÄ™pnymi na rynku z segmentu premium. DziÄ™ki tej nowej kategorii – kawie do picia z mlekiem – konsument, podobnie jak profesjonalny barista, bÄ™dzie miaÅ‚ możliwość wyboru kawy w zależnoÅ›ci od tego, czy preferuje picie kawy czarnej czy biaÅ‚ej.
Ten innowacyjny produkt pokazuje z jednej strony jak coraz ciekawszy i coraz bardziej wyrafinowany staje się nasz rynek, z drugiej, jest odpowiedzią na upodobania kawowe większości Polaków.
WyglÄ…da na to, że polscy konsumenci na nowo odkrywajÄ… kawÄ™. Przestaje ona być dla nich tylko napojem „na obudzenie”, a od pewnego czasu staje siÄ™ (a może wraca do swojej dawnej roli) napojem dla prawdziwych smakoszy.
Dlatego marka MK Cafe wychodzi na przeciw tym oczekiwaniom tworząc kolejne produkty w ścisłej współpracy z ekspertami. W ten sposób nasz rynek detaliczny wzbogacany jest profesjonalnym doświadczeniem ekspertów sztuki parzenia i podawania kawy.
Wersja do druku
Profesjonalni bariści w dobrych kawiarniach używają innych kaw do przygotowywania klasycznego espresso, a innych - do przygotowania napojów kawowych z dodatkiem mleka. Dopiero tak profilowane mieszanki pozwalają wydobyć pełnię smaku każdego rodzaju kawowego napoju. O tym, jak ważne jest dostosowanie profilu mieszanki kawy do picia z mlekiem, świadczą liczby: ponad 60% kobiet i ponad 40% mężczyzn w kawiarniach wybiera kawę z mlekiem, czyli tzw. Latte. Teraz polscy konsumenci mogą we własnym domu stosować jedną z tych podstawowych zasad przestrzeganych przez kawowych mistrzów.
MK Cafe Premium do picia z mlekiem to prawdziwa innowacja i całkowicie nowa kategoria na rynku kawy mielonej i rozpuszczalnej. Jej pojawienie się jest jednocześnie zupełnie zrozumiałe, biorąc pod uwagę obecne preferencje kawowe Polaków. Według badań zleconych przez firmę Strauss Cafe Poland, właściciela marki MK Cafe, aż 65% konsumentów kawy w Polsce dodaje do kawy mleko. Picie kawy z mlekiem deklaruje aż 47% użytkowników kawy mielonej i 72% konsumentów kawy rozpuszczalnej.
Pijąc kawę polski konsument sięga po mleko, ponieważ woli łagodniejsze, mniej intensywne smaki. Nie chce jednak rezygnować z przyjemności delektowania się pełnym smakiem kawy. Warunkiem tej doskonałej harmonii smaku naparu kawowego i mleka jest odpowiednie skomponowanie mieszanki ziaren kawy.
Polacy lubiÄ… z mlekiem
We wrześniu tego roku na rynek trafiły kawa mielona MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 225g i 400g oraz kawa rozpuszczalna MK Cafe Premium do picia z mlekiem w opakowaniach 175g oraz 75g. W ten sposób marka MK Cafe tworzy otwiera zupełnie nowy etap na detalicznym rynku kawy mielonej oraz instant.
Obydwie nowoÅ›ci, zarówno kawa mielona jak i rozpuszczalna, zostaÅ‚y specjalnie opracowane do picia z dodatkiem mleka i uzyskaÅ‚y znakomite wyniki w testach konsumenckich w porównaniu z innymi kawami dostÄ™pnymi na rynku z segmentu premium. DziÄ™ki tej nowej kategorii – kawie do picia z mlekiem – konsument, podobnie jak profesjonalny barista, bÄ™dzie miaÅ‚ możliwość wyboru kawy w zależnoÅ›ci od tego, czy preferuje picie kawy czarnej czy biaÅ‚ej.
Ten innowacyjny produkt pokazuje z jednej strony jak coraz ciekawszy i coraz bardziej wyrafinowany staje się nasz rynek, z drugiej, jest odpowiedzią na upodobania kawowe większości Polaków.
WyglÄ…da na to, że polscy konsumenci na nowo odkrywajÄ… kawÄ™. Przestaje ona być dla nich tylko napojem „na obudzenie”, a od pewnego czasu staje siÄ™ (a może wraca do swojej dawnej roli) napojem dla prawdziwych smakoszy.
Dlatego marka MK Cafe wychodzi na przeciw tym oczekiwaniom tworząc kolejne produkty w ścisłej współpracy z ekspertami. W ten sposób nasz rynek detaliczny wzbogacany jest profesjonalnym doświadczeniem ekspertów sztuki parzenia i podawania kawy.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niszowe perfumy damskie- dlaczego warto w nie zainwestować?
Rynek perfumeryjny obfituje w różnorodne zapachy, a półki sklepowe są pełne masowych produktów. Jednak prawdziwe skarby znajdują się w świecie niszowy
Ekskluzywna odzież dla kobiet i mężczyzn LA FENICE - Uosobienie ponadczasowej elegancji i luksusu
W świecie mody nie brakuje elementów garderoby, które kuszą swoim wyglądem i obietnicą luksusu. Jednak prawdziwą ekskluzywność odnajdujemy w tych kreac
Ipanema Sempre Nova - hit tego lata
 Ipanema Sempre Nova to prawdziwy hit tego sezonu. Ta ekskluzywna kolekcja klapków i sandałów, której ambasadorkÄ… zostaÅ‚a kolumbijska artystka Shakira, Å
Poznaj przykładowe zabiegi stomatologiczne
Zdrowie jamy ustnej jest elementem ogólnego stanu zdrowia każdego czÅ‚owieka. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważna jest regularna