Pollini by Nicholas Kirkwood
Spis treści
Autor
Niedawno Kirkwood zaprezentował propozycje Polliniego na sezon wiosna/lato 2012. Prezentacja kolekcji marki Pollini odbyła się po raz kolejny w paryskim hotelu Ritz. Tym razem Nicholas Kirkwood wybrał salon D’ete. Jego jasne wnętrze skąpane w świetle wpadających przez wysokie okna promieni słonecznych i blask kryształowych żyrandoli wydały się być stworzone do prezentacji kolekcji pełnej ekspresji i barw.
Inspiracją projektanta na stworzenie kolekcji wiosna/lato 2012 była tętniąca życiem Riwiera Francuska i jej otoczenie - naturalne światło, kształty i desenie, kosze pełne kolorowych owoców, uśmiechnięci ludzie, jak również poszczególne pory dnia - pełne magii poranki, leniwe południa i skąpane w złamanych promieniach zachodzącego dnia wieczory. Każda z tych pór inaczej definiuje barwę, jej postrzeganie i rozumienie.
Kolor to jeden z fundamentów kolekcji. Uwydatniają go materiały, z których jest wykonana. Pojawiają się w niej lakierowane skóry, których wycięcia układają się w kształt grafik kojarzonych z efektami postrzegania w formacie 3D. Kontrastują z nim skóry pytona i krokodyla, a także rafia i spleciona trawa, które z kolei przywołują skojarzenia z espadrylami. To jednoznaczne odwołanie do pełnego lekkości rozumienia sposobu życia na Riwierze latem. To także estetyczne zaskoczenie i nowe definiowanie luksusu.
Tym ostatnim odniesieniem brytyjski projektant zwiększa gamę materiałów, po jakie sięga. Poszerza pole estetycznych eksploracji, buduje nowe kontrasty. Te są widoczne nie tylko na płaszczyźnie materiałów, ale także stylu. Bardzo męski, oszczędny, wręcz surowy wizerunek, Nicholas Kirkwood zestawia ze zmysłowym, jednocześnie silnym i zdecydowanym obrazem współczesnej kobiety. Po raz kolejny powstaje kolekcja pełna zaskoczeń i nowych estetycznych definicji tego, co szczególnie pożądane.
Obok tych wszystkich innowacji, w kolekcji pojawia się jeden stały element. Rodzi się nowy emblemat marki. Jest nim torba o nazwie Amisse. Amisse, która swoją premierę miała w kolekcji jesień/zima 2011/12, latem wykonana będzie z bardziej zdecydowanych materiałów i charakteryzować się będzie mocniejszymi kolorami. Jej znak charakterystyczny to rodzaj klamry wykonanej z polerowanego mosiądzu.
Wersja do druku
Inspiracją projektanta na stworzenie kolekcji wiosna/lato 2012 była tętniąca życiem Riwiera Francuska i jej otoczenie - naturalne światło, kształty i desenie, kosze pełne kolorowych owoców, uśmiechnięci ludzie, jak również poszczególne pory dnia - pełne magii poranki, leniwe południa i skąpane w złamanych promieniach zachodzącego dnia wieczory. Każda z tych pór inaczej definiuje barwę, jej postrzeganie i rozumienie.
Kolor to jeden z fundamentów kolekcji. Uwydatniają go materiały, z których jest wykonana. Pojawiają się w niej lakierowane skóry, których wycięcia układają się w kształt grafik kojarzonych z efektami postrzegania w formacie 3D. Kontrastują z nim skóry pytona i krokodyla, a także rafia i spleciona trawa, które z kolei przywołują skojarzenia z espadrylami. To jednoznaczne odwołanie do pełnego lekkości rozumienia sposobu życia na Riwierze latem. To także estetyczne zaskoczenie i nowe definiowanie luksusu.
Tym ostatnim odniesieniem brytyjski projektant zwiększa gamę materiałów, po jakie sięga. Poszerza pole estetycznych eksploracji, buduje nowe kontrasty. Te są widoczne nie tylko na płaszczyźnie materiałów, ale także stylu. Bardzo męski, oszczędny, wręcz surowy wizerunek, Nicholas Kirkwood zestawia ze zmysłowym, jednocześnie silnym i zdecydowanym obrazem współczesnej kobiety. Po raz kolejny powstaje kolekcja pełna zaskoczeń i nowych estetycznych definicji tego, co szczególnie pożądane.
Obok tych wszystkich innowacji, w kolekcji pojawia się jeden stały element. Rodzi się nowy emblemat marki. Jest nim torba o nazwie Amisse. Amisse, która swoją premierę miała w kolekcji jesień/zima 2011/12, latem wykonana będzie z bardziej zdecydowanych materiałów i charakteryzować się będzie mocniejszymi kolorami. Jej znak charakterystyczny to rodzaj klamry wykonanej z polerowanego mosiądzu.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn