Fitella wspierała uczestniczki prestiżowego konkursu modelek
Spis treści
Autor
Marka Fitella oferująca swoje produkty m.in. w ramach linii Fitella Diet, Fitella Special i Fitella Slim Effect była jednym z partnerów prestiżowego konkursu modelek Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011.

Jako oficjalny Partner konkursu marka Fitella zapewniła finalistkom smaczne i zdrowe śniadania oraz profesjonalne porady dietetyka w trakcie Elite Model School 2011 - zgrupowania 12 finalistek konkursu poprzedzającego Galę Finałową. W trakcie specjalnego spotkania z dietetyczką, Małgorzatą Krukowską dziewczyny dowiedziały się, jak zdrowo się odżywiać i jak rozsądnie stosować dietę, by mieć piękną szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem i energią niezbędną w pracy modelki.
Przedstawicielka marki Fitella zasiadała także w jury konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwyciężczyni tegorocznych zmagań. Została nią 15-letnia Michalina Czynszak, która w światowymi finale w Szanghaju walczyć będzie o główną nagrodę konkursu - kontrakt o łącznej wartości miliona dolarów i nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.
Warto przypomnieć, iż w związku z zaangażowaniem marki Fitella w tegoroczną edycję konkursu wybrane produkty Fitella, tj. musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone są jako rekomendowane przez Elite Model Look. Uczestniczki konkursu wspierało także mocno owocowe FRUGO i napój izotoniczny 4MOVE.
Wersja do druku

Jako oficjalny Partner konkursu marka Fitella zapewniła finalistkom smaczne i zdrowe śniadania oraz profesjonalne porady dietetyka w trakcie Elite Model School 2011 - zgrupowania 12 finalistek konkursu poprzedzającego Galę Finałową. W trakcie specjalnego spotkania z dietetyczką, Małgorzatą Krukowską dziewczyny dowiedziały się, jak zdrowo się odżywiać i jak rozsądnie stosować dietę, by mieć piękną szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem i energią niezbędną w pracy modelki.
Przedstawicielka marki Fitella zasiadała także w jury konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwyciężczyni tegorocznych zmagań. Została nią 15-letnia Michalina Czynszak, która w światowymi finale w Szanghaju walczyć będzie o główną nagrodę konkursu - kontrakt o łącznej wartości miliona dolarów i nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.
Warto przypomnieć, iż w związku z zaangażowaniem marki Fitella w tegoroczną edycję konkursu wybrane produkty Fitella, tj. musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone są jako rekomendowane przez Elite Model Look. Uczestniczki konkursu wspierało także mocno owocowe FRUGO i napój izotoniczny 4MOVE.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Grecja -idealny kierunek na wakacje marzeń
Słoneczne plaże, bogata historia, malownicze wyspy oraz znakomita kuchnia ? to tylko niektóre powody, dla których Grecja co roku przyciąga miliony turystó
Korzyści korzystania z kołdry puchowej 200x220 cm
Kołdry puchowe wciąż są bardzo często kupowane przez użytkowników w różnym wieku. Mają mnóstwo zalet, które zapewniają zdro
Subtelność z wyrafinowanym charakterem - mgiełka Sorvella Perfume Miss Baccarat
MGIEŁKI ZAPACHOWE TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PERFUM, SZCZEGÓLNIE WIOSNĄ I LATEM. SĄ OD NICH LŻEJSZE I MOŻNA JE APLIKOWAĆ NA CIAŁO
Zegarki które zmieniły historię
Zegarki Breitling to nie tylko narzędzia do pomiaru czasu, ale prawdziwe dzieła sztuki, które zmieniły historię zegarmistrzostwa. Te luksusowe czasom