Fitella wspierała uczestniczki prestiżowego konkursu modelek
Spis treści
Autor
Marka Fitella oferująca swoje produkty m.in. w ramach linii Fitella Diet, Fitella Special i Fitella Slim Effect była jednym z partnerów prestiżowego konkursu modelek Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011.

Jako oficjalny Partner konkursu marka Fitella zapewniła finalistkom smaczne i zdrowe śniadania oraz profesjonalne porady dietetyka w trakcie Elite Model School 2011 - zgrupowania 12 finalistek konkursu poprzedzającego Galę Finałową. W trakcie specjalnego spotkania z dietetyczką, Małgorzatą Krukowską dziewczyny dowiedziały się, jak zdrowo się odżywiać i jak rozsądnie stosować dietę, by mieć piękną szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem i energią niezbędną w pracy modelki.
Przedstawicielka marki Fitella zasiadała także w jury konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwyciężczyni tegorocznych zmagań. Została nią 15-letnia Michalina Czynszak, która w światowymi finale w Szanghaju walczyć będzie o główną nagrodę konkursu - kontrakt o łącznej wartości miliona dolarów i nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.
Warto przypomnieć, iż w związku z zaangażowaniem marki Fitella w tegoroczną edycję konkursu wybrane produkty Fitella, tj. musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone są jako rekomendowane przez Elite Model Look. Uczestniczki konkursu wspierało także mocno owocowe FRUGO i napój izotoniczny 4MOVE.
Wersja do druku

Jako oficjalny Partner konkursu marka Fitella zapewniła finalistkom smaczne i zdrowe śniadania oraz profesjonalne porady dietetyka w trakcie Elite Model School 2011 - zgrupowania 12 finalistek konkursu poprzedzającego Galę Finałową. W trakcie specjalnego spotkania z dietetyczką, Małgorzatą Krukowską dziewczyny dowiedziały się, jak zdrowo się odżywiać i jak rozsądnie stosować dietę, by mieć piękną szczupłą sylwetkę oraz cieszyć się zdrowiem i energią niezbędną w pracy modelki.
Przedstawicielka marki Fitella zasiadała także w jury konkursu, którego zadaniem było wyłonienie zwyciężczyni tegorocznych zmagań. Została nią 15-letnia Michalina Czynszak, która w światowymi finale w Szanghaju walczyć będzie o główną nagrodę konkursu - kontrakt o łącznej wartości miliona dolarów i nawiązanie 3-letniej współpracy z Agencją Elite.
Warto przypomnieć, iż w związku z zaangażowaniem marki Fitella w tegoroczną edycję konkursu wybrane produkty Fitella, tj. musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone są jako rekomendowane przez Elite Model Look. Uczestniczki konkursu wspierało także mocno owocowe FRUGO i napój izotoniczny 4MOVE.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Zmysłoterapia – Dobrostan: zrób dla siebie coś dobrego
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć ko
Regeneracja i anti-aging w jesiennej rutynie. Duet: retinol plus fotoprotekcja
kładnik aktywny numer jeden w jesiennej pielęgnacji to zdecydowanie retinol. Ze względu na fenomenalne właściwości regenerujące, odmładzające i no
Jak zmienia się skóra po czterdziestce i co to oznacza dla makijażu?
Czterdziestka to moment, w którym wiele kobiet zauważa, że ich skóra zaczyna się zmieniać. Nie chodzi jedynie o widoczne zmarszczki, ale o sub
Zdrowy kręgosłup krok po kroku ? ćwiczenia, które warto dodać do codziennej rutyny
Coraz więcej czasu spędzamy w pozycji siedzącej ? przed komputerem, w samochodzie czy na kanapie. Niestety, taka statyczna postawa sprawia, że nasz kręgos
Jak urozmaicić smak kawy?
Kawa towarzyszy nam każdego dnia, jednak czasem może stać się monotonna. Zastanawiasz się, jak dodać jej nieco nowego charakteru i sprawić, by każda fil




