FRUGO powiększa rodzinę
Spis treści
Autor
Mimo, iż na początek śnieżnej zimy musimy jeszcze trochę poczekać, biel zagościła w polskim krajobrazie już z początkiem października. Stało się tak za sprawą nowego białego FRUGO, którego sprzedaż dynamicznie ruszyła w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży na terenie całej Polski.
Białe FRUGO poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa. Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów FRUGO w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji.
„Po dynamicznej wakacyjnej premierze FRUGO w czterech zdecydowanych kolorach przyszedł czas na długo oczekiwaną premierę piątego smaku. Jestem przekonana, że (nie)winna słodycz białego FRUGO skusi wiernych smakoszy naszego napoju, a nowych – uzależni już od pierwszego łyku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Białe FRUGO dostępne jest w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sklepach na terenie całej Polski. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.
Wersja do druku
Białe FRUGO poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa. Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów FRUGO w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji.
„Po dynamicznej wakacyjnej premierze FRUGO w czterech zdecydowanych kolorach przyszedł czas na długo oczekiwaną premierę piątego smaku. Jestem przekonana, że (nie)winna słodycz białego FRUGO skusi wiernych smakoszy naszego napoju, a nowych – uzależni już od pierwszego łyku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Białe FRUGO dostępne jest w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sklepach na terenie całej Polski. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Paleniska ogrodowe – serce przydomowej przestrzeni
W obliczu coraz szybszego tempa życia poszukujemy sposobów na relaks i odpoczynek na łonie natury, nie wyjeżdżając daleko od domu. W tym kontekście
Wanna wolnostojąca przyścienna – nowoczesność i elegancja w łazience
Współczesne tendencje w projektowaniu wnętrz łazienkowych coraz częściej skłaniają się ku połączeniu funkcjonalności z wyrafinowanym stylem. W
Zakolanówki - ponadczasowy element garderoby
Zakolanówki, często postrzegane jedynie jako element stroju szkolnego lub rekwizyt z kreskówek, na przestrzeni lat ewoluowały, stając się waż
Co powinnaś wiedzieć o ochronie przeciwsłonecznej? 3 fakty na temat SPF
Czego potrzebuje skóra wiosną i latem? Zdecydowanie nawilżenia i regeneracji, ale także bardzo skutecznej ochrony przeciwsłonecznej. Kosmetolodzy wsk
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn