DESIGUAL JUŻ W FACTORY WARSZAWA URSUS

Obecność marki Desigual w centrum podkreśla wizję outletu FACTORY, jako miejsca topowych marek i najnowszych trendów. Ta międzynarodowa marka modowa doskonale wpisuje się w konwekcję.
Otwarcie pierwszego sklepu Desigual w Polsce właśnie w FACTORY potwierdza fakt, że nasza oferta jest jedną z najbardziej aktualnych i atrakcyjnych na rynku – mówi Monika Leszczyńska, Marketing Manager Neinver Asset Management.
Marka Desigual oferuje modne ubrania i dodatki, wyróżniające się intensywnością barw
i odważnymi wzorami. Sklepy firmowe Desigual, również ten nowo otwarty w FACTORY Warszawa Ursus, cechuje wyjątkowy kolorowy styl i pogodny klimat.
W swoje projekty marka wpisuję ideę „Desigual experience”, oznaczającą unikalność, pogodę ducha i zabawę. Odzież Desigual zaprasza do komunikowania się, nawiązywania kontaktów, inspirując tych, którzy je noszą i tych, którzy je oglądają.
W dniu otwarcia na pierwsze 1000 klientek robiących zakupy czekały wspaniałe prezenty np.: modny kapelusz oraz kolorowe torby na zakupy.
Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie kilka ubrań w oszałamiających kolorach
i wzorach. Desigual to światowa moda od teraz dostępna w Polsce! – dodaje Marcin Brzeziński, stylista FACTORY.
Centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus
Otwarte w grudniu 2002 roku FACTORY Warszawa Ursus to pierwsze w Polsce centrum outlet.
W 2006 roku obiekt został rozbudowany. Liczy 13 500 m² powierzchni handlowej, na której znajduje się 80 punktów handlowych uznanych marek polskich i międzynarodowych, m.in.: United Colors of Benetton, Calvin Klein, Mango, Pepe Jeans, Simple, Nine West, Tommy Hilfiger czy Wittchen.
Centrum leży w poprzemysłowej, warszawskiej dzielnicy Ursus, sąsiadującej z gęsto zaludnionymi rejonami miasta. Outlet FACTORY dzieli od śródmieścia jedynie 15 minut drogi samochodem lub trzy przystanki kolejki miejskiej. Dojazd do centrum w Ursusie ułatwiają również liczne linie autobusowe. W planach jest ponadto budowa drogi, łączącej tę dzielnicę z głównymi trasami wylotowymi z Warszawy w kierunku zachodnim. Centrum dysponuje parkingiem dla 1000 pojazdów.
Marka FACTORY
FACTORY to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku.
Od 2002 roku obecna na rynku polskim. W Europie znajduje się siedem centrów FACTORY: cztery
w Hiszpanii i trzy w Polsce. Kolejne dwa polskie centra są w trakcie realizacji – pierwsze z nich zostanie ukończone w 2011 roku. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 42 500 m2.
Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych. FACTORY jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny
i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30 do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.
Centra outlet FACTORY są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.
Zachęcamy także do śledzenia najnowszych informacji o marce na profilu „Factory Outlet” na portalu społecznościowym Facebook oraz na www.factory.pl

Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Subtelność z wyrafinowanym charakterem - mgiełka Sorvella Perfume Miss Baccarat
MGIEŁKI ZAPACHOWE TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PERFUM, SZCZEGÓLNIE WIOSNĄ I LATEM. SĄ OD NICH LŻEJSZE I MOŻNA JE APLIKOWAĆ NA CIAŁO
Zegarki które zmieniły historię
Zegarki Breitling to nie tylko narzędzia do pomiaru czasu, ale prawdziwe dzieła sztuki, które zmieniły historię zegarmistrzostwa. Te luksusowe czasom
Tenisówki, trampki, sneakersy - wiosenny must-have!
Tenisówki, trampki i sneakersy to obuwie, które powinno znaleźć się w każdej garderobie. Ich uniwersalność, komfort oraz zdolność do nadawania styliza
Ciekawe t-shirty damskie – jak wyróżnić się w tłumie dzięki modnej i wygodnej bazie stylizacji?
Codzienna moda nie musi być nudna, a wygodne ubrania mogą jednocześnie przyciągać wzrok i podkreślać indywidualny styl. Idealnym przykładem są ciekawe