Nowe, orzeźwiające kombinacje owocowe Cappy
Spis treści
Autor
Napoje owocowe Cappy to idealne rozwiązanie dla młodych dynamicznych ludzi, którzy poszukują oryginalnych smaków, gaszących pragnienie i przynoszących ochłodę podczas gorącego lata.
Do obecnych już na rynku, docenionych przez smakoszy napojów Cappy pomarańczowo-grejpfrutowego oraz Cappy jabłkowo-gruszkowego, dołączyły nowe, wyjątkowe smaki.

Fani owocowych kompozycji mogą delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
- Zdecydowaliśmy się powiększyć ofertę napojów owocowych, ponieważ to największa grupa w segmencie całej kategorii soków, nektarów i napojów owocowych. Ich spożycie wzrasta szczególnie w okresie letnim. Nasze dwie nowe kompozycje napojów jabłkowych zostały wybrane na podstawie preferencji konsumentów, którzy wskazali je w testach jako najbardziej interesujące – powiedział Krzysztof Pawluk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Nowe Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem są dostępne w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 2,99 zł za sztukę, zaś produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 1,79 zł za sztukę. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.
W Polsce, za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.
Obecnie oferta Cappy to aż 16 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje owocowe odpowiadające potrzebom najbardziej wymagających konsumentów. Są wśród nich innowacje – Cappy Całe Jabłko oraz Cappy Cała Pomarańcza. Dzięki wyjątkowej metodzie Pełnego Wyciskania™, oferują one łatwy sposób uzupełnienia codziennej diety całej rodziny w składniki odżywcze, takie jak: witamina C, błonnik, potas czy fitoskładniki.
W szerokiej gamie produktów Cappy nie mogło oczywiście zabraknąć najpopularniejszych wariantów jak 100% sok pomarańczowy, 100% sok jabłkowy czy nektarów z czarnej porzeczki oraz grejpfruta. Poza tym, w ofercie Cappy znajdziemy napoje niegazowane wyprodukowane na bazie soków owocowych, tj.: Lemon&Nada – cytrynowo-jabłkowy napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie.
Cappy to również oficjalna marka soków, nektarów oraz napojów owocowych UEFA EURO 2012™.
Nawadniaj się ze smakiem
Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), wydanych w 2010 roku i dotyczących dziennego spożycia wody, dorośli mężczyźni powinni pić przeciętnie 2,5 l płynów dziennie, a kobiety około 2 litrów. Powyższe wartości dotyczą umiarkowanych temperatur i przeciętnej aktywności fizycznej. Około 80% naszego zapotrzebowania na wodę pokrywają płyny, a 20% pokarmy. Warto pamiętać, że nasz organizm nawadniają wszystkie napoje bezalkoholowe, w tym również: soki, mleko, kawa, herbata i napoje, ponieważ zawierają od 85% do 99% wody. Udowodniono, że spożywanie różnych napojów przyczynia się do lepszego nawodnienia organizmu – po prostu chętniej sięgamy po to, co nam smakuje.
Źródło: „2004 Raport o zapotrzebowaniu na wodę” Amerykańskiego Instytutu Medycyny
Wersja do druku

Fani owocowych kompozycji mogą delektować się trio orzeźwiającego jabłka, goryczki grejpfruta i słodkiego aromatu kaktusa oraz pełnią soczystego jabłka, intensywnej mięty i aromatu trawy cytrynowej.
- Zdecydowaliśmy się powiększyć ofertę napojów owocowych, ponieważ to największa grupa w segmencie całej kategorii soków, nektarów i napojów owocowych. Ich spożycie wzrasta szczególnie w okresie letnim. Nasze dwie nowe kompozycje napojów jabłkowych zostały wybrane na podstawie preferencji konsumentów, którzy wskazali je w testach jako najbardziej interesujące – powiedział Krzysztof Pawluk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Nowe Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem są dostępne w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Sugerowana cena opakowania 1L to 2,99 zł za sztukę, zaś produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 1,79 zł za sztukę. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.
W Polsce, za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań on-line przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.
Obecnie oferta Cappy to aż 16 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje owocowe odpowiadające potrzebom najbardziej wymagających konsumentów. Są wśród nich innowacje – Cappy Całe Jabłko oraz Cappy Cała Pomarańcza. Dzięki wyjątkowej metodzie Pełnego Wyciskania™, oferują one łatwy sposób uzupełnienia codziennej diety całej rodziny w składniki odżywcze, takie jak: witamina C, błonnik, potas czy fitoskładniki.
W szerokiej gamie produktów Cappy nie mogło oczywiście zabraknąć najpopularniejszych wariantów jak 100% sok pomarańczowy, 100% sok jabłkowy czy nektarów z czarnej porzeczki oraz grejpfruta. Poza tym, w ofercie Cappy znajdziemy napoje niegazowane wyprodukowane na bazie soków owocowych, tj.: Lemon&Nada – cytrynowo-jabłkowy napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie.
Cappy to również oficjalna marka soków, nektarów oraz napojów owocowych UEFA EURO 2012™.
Nawadniaj się ze smakiem
Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), wydanych w 2010 roku i dotyczących dziennego spożycia wody, dorośli mężczyźni powinni pić przeciętnie 2,5 l płynów dziennie, a kobiety około 2 litrów. Powyższe wartości dotyczą umiarkowanych temperatur i przeciętnej aktywności fizycznej. Około 80% naszego zapotrzebowania na wodę pokrywają płyny, a 20% pokarmy. Warto pamiętać, że nasz organizm nawadniają wszystkie napoje bezalkoholowe, w tym również: soki, mleko, kawa, herbata i napoje, ponieważ zawierają od 85% do 99% wody. Udowodniono, że spożywanie różnych napojów przyczynia się do lepszego nawodnienia organizmu – po prostu chętniej sięgamy po to, co nam smakuje.
Źródło: „2004 Raport o zapotrzebowaniu na wodę” Amerykańskiego Instytutu Medycyny

Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Subtelność z wyrafinowanym charakterem - mgiełka Sorvella Perfume Miss Baccarat
MGIEŁKI ZAPACHOWE TO DOSKONAŁA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNYCH PERFUM, SZCZEGÓLNIE WIOSNĄ I LATEM. SĄ OD NICH LŻEJSZE I MOŻNA JE APLIKOWAĆ NA CIAŁO
Zegarki które zmieniły historię
Zegarki Breitling to nie tylko narzędzia do pomiaru czasu, ale prawdziwe dzieła sztuki, które zmieniły historię zegarmistrzostwa. Te luksusowe czasom
Tenisówki, trampki, sneakersy - wiosenny must-have!
Tenisówki, trampki i sneakersy to obuwie, które powinno znaleźć się w każdej garderobie. Ich uniwersalność, komfort oraz zdolność do nadawania styliza
Ciekawe t-shirty damskie – jak wyróżnić się w tłumie dzięki modnej i wygodnej bazie stylizacji?
Codzienna moda nie musi być nudna, a wygodne ubrania mogą jednocześnie przyciągać wzrok i podkreślać indywidualny styl. Idealnym przykładem są ciekawe