(MOTO)RED dla Afryki
Spis treści
Autor
Joss Stone i Motorola przeznaczą dochody na finansowanie PRODUCT(RED) – kampanii na rzecz walki z AIDS w Afryce. Wokalistka wystawi na sprzedaż najnowszy teledysk, a koncern wprowadzi specjalną wersję telefonu komórkowego – MOTOKRZR K1 (RED).
Od 6 czerwca teledysk “Tell Me What We're Gonna Do Now” brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola (NYSE:MOT), zaangażowana w walkę przeciwko AIDS od 2006 roku, wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego MOTOKRZR K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.– Motorola wierzy, że ludzie są i będą otwarci na problemy krajów rozwijających się. Telefony, które wprowadzamy na rynek pod marką (MOTO)RED to popularne modele o przyciągającym wzrok designie, najnowocześniejszym wyposażeniu i intuicyjnej obsłudze. Do modeli MOTORAZR V3i, MOTOSLVR L7 obecnie dołącza MOTOKRZR K1. W ten sposób dajemy naszym użytkownikom możliwość pomocy kobietom i dzieciom w Afryce chorym na AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej. Na zainicjowany przez lidera U2 – Bono i filantropa Bobby’ego Shrivera program PRDUCT(RED) składają się specjalnie zaprojektowane linie produktów najbardziej cenionych międzynarodowych firm. Ich charakterystyczny odcień czerwieni zwraca uwagę na ważny problem epidemii AIDS w Afryce, szczególnie wśród kobiet i dzieci. Motorola przyłączyła się do programu w 2006 roku, prezentując w wybranych krajach wyjątkowe, czerwone wersje swoich telefonów i akcesoriów pod wspólną nazwą (MOTO)RED. Część dochodów pochodzących ze sprzedaży produktów z tej linii koncern przeznacza na rzecz kampanii PRODUCT(RED). Łączna suma środków przekazanych przez Motorolę na rzecz globalnego funduszu PRODUCT(RED) w 2006 roku wyniosła 12 milionów dolarów. Większość dochodów pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.Więcej o programie MOTO(RED) można przeczytać w języku angielskim tutaj.
Wersja do druku
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Niszowe perfumy damskie- dlaczego warto w nie zainwestować?
Rynek perfumeryjny obfituje w różnorodne zapachy, a półki sklepowe są pełne masowych produktów. Jednak prawdziwe skarby znajdują się w świecie niszowy
Ekskluzywna odzież dla kobiet i mężczyzn LA FENICE - Uosobienie ponadczasowej elegancji i luksusu
W świecie mody nie brakuje elementów garderoby, które kuszą swoim wyglądem i obietnicą luksusu. Jednak prawdziwą ekskluzywność odnajdujemy w tych kreac
Ipanema Sempre Nova - hit tego lata
Ipanema Sempre Nova to prawdziwy hit tego sezonu. Ta ekskluzywna kolekcja klapków i sandałów, której ambasadorką została kolumbijska artystka Shakira,
Poznaj przykładowe zabiegi stomatologiczne
Zdrowie jamy ustnej jest elementem ogólnego stanu zdrowia każdego człowieka. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważna jest regularna