Minęły trzy lata od chwili, gdy Stacy Ferguson weszła do studia, aby nagrać piosenkę "Shut Up" z hip-hopową grupą The Black Eyed Peas - chwili, która odmieniła jej życie na zawsze.

Pomimo, iż była znana już jako głos Sally i Lucy z kreskówki Charlie Brown, a jako nastolatka występowała w programie Kids Incorporated, a także śpiewała w girlsbandzie Wild Orchid, nic nie mogło równać się ze spektakularnym sukcesem jakim była przynależność do grupy The Black Eyed Peas. Ich pierwszy wspólny krążek, „Elephunk”, sprzedał się w nakładzie


10 milionów egzemplarzy na całym świecie. Dwa lata później ukazał się album „Monkey Business”, a utwory takie jak „Don’t Punk With My Heart” oraz  „My Humps” królowały na liście przebojów „Top 40”. Album sprzedał się w ponad 9 milionach egzemplarzy na całym świecie. Mimo, że sprzedała już miliony płyt, zgarnęła wiele nagród i ciągle koncertuje, Fergie nie zwalnia tempa. Solowy debiut dziewczyny z Kaliforni, płyta „The Dutchess”, oferuje ambitny pop dla ludzi o wyszukanym guście muzycznym. Artystka nie boi się żadnych wyzwań i wciąż chce więcej od życia i od siebie.

W 2009 roku Fergie - sześciokrotna laureatka nagrody Grammy i wielokrotna zdobywczyni platynowej płyty rozpoczęła współpracę z firmą Avon. Gwiazda reprezentuje tą samą niezależność, pewność siebie oraz kobiecość. Utalentowana piosenkarka, projektantka i aktorka stworzyła wspólnie z Avon zapach, który uosabia jej wyjątkowy charakter i urok.  Stale poszukuję nowych sposobów wyrażenia siebie a zapach jest znakomitą formą ukazania fanom oraz klientkom Avon mojej wyjątkowości i pewności siebie. - powiedziała Fergie.




Podobne artykuły:


DRUKUJ