Coraz częściej mówi się, że XXI wiek jest wiekiem kobiet. Płeć piękna z wdziękiem zajmuje obszary dotychczas zarezerwowane dla mężczyzn albo chce mieć we wspólnej przestrzeni coś tylko dla siebie. Prawie rok temu w Krakowie pojawiło się pierwsze biuro turystyczne dla pań. Teraz przyszedł czas na internetowy serwis rezerwacji biletów lotniczych, uruchomiony z myślą o internautkach.

Portal samolotka.pl został uruchomiony przy użyciu systemu rezerwacyjnego krakowskiej firmy TravelTECH, która tworzy swoje nowatorskie rozwiązania do obsługi rezerwacji on-line w oparciu o dostęp do baz danych jednego z wiodących na świecie systemów globalnej dystrybucji – Galileo by Travelport. Do dyspozycji klientek jest również zespół konsultantów odpowiedzialnych za obsługę rezerwacji internetowych oraz telefonicznych firmy TravelOVO, należącej do Grupy Rainbow Tours SA, posiadający wieloletnie doświadczenie w obsłudze rezerwacji internetowych oraz telefonicznych.

– Ze względu na brak czasu i wielość zadań, które stoją przed współczesnymi kobietami, panie coraz częściej wykorzystują Internet, aby dokonywać zakupów, płatności, zdobywać informacje – mówi Iza Ziemińska, współwłaścicielka portalu – ale ciągle jest wiele kobiet, które zwyczajnie się go boją. Chcemy je przekonać, że rezerwowanie biletów lotniczych jest bezpieczne i łatwe i może być pierwszym krokiem do spełnienia podróżniczych marzeń, które czasem przychodzą do głowy każdej kobiecie. Dlatego nasz serwis krok po kroku tłumaczy, jak zarezerwować bilet, uczy, że rezerwacja nie oznacza zakupu i bezkosztowo można ją anulować, a więc można się nią po prostu pobawi i jak w końcu bezpiecznie kupić bilet. Wyjaśnia internetowe pojęcia, przybliża procedury i chce „rozmawiać” z użytkowniczkami.

– Tych, którzy rozumieją kobiece potrzeby, nie dziwi fakt, że panie, w dużo większym stopniu niż panowie, biorą udział w internetowym życiu społecznym, wymieniają się doświadczeniami, wspierają się, tworzą małe społeczności – dodaje Ewa Tyralik, druga współwłaścicielka serwisu.

– Z jednej strony chcą się wyróżniać z grupy, z którą się identyfikują, z drugiej – chcą do niej przynależeć. Mamy nadzieję, że u nas poczują się u siebie, że polubią w sieci swoje unikatowe miejsce. Kobieta to wymagająca klientka, w adresowanych do niej komunikatach każdy szczegół musi być dopracowany. Mamy świadomość, jak trudny cel sobie postawiłyśmy!



Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku