Wyjątkowa elegancja, zmysłowe kolory, wyrafinowany smak oraz w roli sponsora różowy szampan CIN&CIN towarzyszyły w czwartek 19 lutego pierwszemu autoryzowanemu pokazowi mody znanej hiszpańskiej marki MANGO. Pokaz miał miejsce w jednej z łódzkich restauracji. W trakcie wieczoru oprócz lampki wina musującego CIN&CIN Spumante Rosso Semi Dolce zaprezentowana została najnowsza kolekcja marki odzieżowej MANGO wiosna - lato ’09.

Czerwone, półsłodkie wino musujące CIN&CIN idealnie współgrało z wiosenno – letnią kolekcją MANGO, która przedstawiła swoje propozycje na nadchodzący sezon. Zaprezentowano kilka kreacji w stylu lat ’80 oraz ubrań o wyraźnym wpływie orientu i japońskim kroju. Na szczególną uwagę zasługuje pokaźny wybór kolorystyczny strojów: od modnego w tym sezonie koralu, poprzez chaber, pudrowy róż, fuksję, a na fiolecie skończywszy. Całość dopełniona została fluorescencyjnymi dodatkami w postaci biżuterii, toreb i butów.

Firma MANGO zaprezentowała również specjalną kolekcję „MOMENTS” z eleganckimi sukienkami, stworzonymi na wyjątkowe okazje. Można było także obejrzeć wybrane modele z nowej, limitowanej kolekcji znanej hiszpańskiej aktorki i jej siostry Penelope & Monica Cruz, które to Panie współpracują z marką Mango.  Imprezę poprowadzili Ilona Felicjańska i Marcin Brylski – stylista firmy Mango. Pokaz połączony był z akcją charytatywną, z której całkowity dochód przekazany został na rzecz Fundacji Niezapominajka Ilony Felicjańskiej, w celu sfinansowania rehabilitacji dzieci z porażeniem mózgowym.

Na wydarzeniu obecni byli przedstawiciele i koordynatorzy marki w Polsce, goście ze świata mody i biznesu. Pojawili się także między innymi: Lidia Kopania, reprezentantka naszego kraju w konkursie Eurowizji oraz Misiek Koterski. Po pokazie wszyscy goście zaproszeni zostali na poczęstunek, podczas którego można było skosztować zmysłowego, tajemniczego i uwodzicielskiego w smaku wina musującego CIN&CIN.



































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku