Wejdź do świata mody by wyrazić siebie! Marka Top Secret zachęca w tym sezonie do otwartości, akceptacji siebie i stylizacyjnych poszukiwań. Droga tych poszukiwań wiedzie przez modę, a efektem jest wyrażenie siebie przez sposób ubierania.
W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki:  Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja  sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.
Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem,  została pokazana jako piękna i silna kobieta ;  Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki  w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę.  Dołączyła do nich intrygująca osobowość  ostatnich miesięcy – Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W  kampanii Top Secret  prezentuje swój autentyzm i niezależność..
 Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam – niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.

Kampania  ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody,  zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.

Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie.
W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe  zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni  duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie  i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem.  Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in.  rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.

Część  zdjęć kampanii express yourself ,  zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego  rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej.  Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz  pisma shoppingowe :  Avanti i Hot.
Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu  marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można  kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret  .
Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei  dołączony katalog  prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, „Paszport do świata mody Top Secret ” z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.
Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.






















Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku