Czasy, gdy osoby z wadą wzroku ukrywały się pod szkłami grubości denka przeszły do lamusa. Nadeszła era okularów, które spełniają nie tylko cele lecznicze, ale stały się także biżuterią. Nawet osoby z poprawnym wzrokiem zakładają okulary, by zmienić image. Różnorodność barw i kształtów szkieł, nietypowy design oprawek i awangardowe nauszniki powodują, że noszenie szkieł stało się modne.

Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz odważniejszych wzorów, które spełnią oczekiwania młodych osób. Klasyka nabiera nowego wymiaru, a nowoczesność króluje w salonach optycznych. Współczesny optyk łączy w sobie okulistę ze stylistą, musi znać się na najnowszych trendach i sprawić, by klienci wychodzili odmienieni.

Okulary wchodzą do awangardy

Nadchodzi era okularów, które stanowią nieodłączny element image’u, a wokół mitu o okularnicach - kujonkach gromadzą się kobiety, które chcą w okularach wyglądać seksownie     i przebojowo. Nowoczesne i niezależne – takie są. W pracy  i w domu stawiają wysoko poprzeczkę i oczekują pełnego sukcesu. Wolą aktywność od bierności, stawiają na jakość i uciekają przed banałem. Mężczyźni głowią się jak zaspokoić ich wymagania, bo nowoczesne kobiety lubią niespodzianki i cenią luksus.

Same także chętnie zaskakują otoczenie, szokując nietypowym strojem czy zmianą wizerunku. Dlatego chętnie sięgają po zapomniane gadżety, nadają im nowe znaczenie i czekają na pochwałę kreatywności.
Łaskawością współczesnych kobiet wyjątkowo cieszą się okulary przeciwsłoneczne. Jako nieodłączny atrybut gwiazdorskiego wizerunku, królują nie tylko latem. Kobiety wiedzą, że piękne oko, które jest jednym z najskuteczniejszych wabików, potrzebuje godnej oprawy. Dlatego płeć piękna chętnie sięga po najmodniejsze fasony, inwestując nie tylko w zdrowie, ale i zapewniając sobie aurę tajemniczości.

Okularnica - to brzmi dumnie

Popularność okularów przeciwsłonecznych przeszła najśmielsze oczekiwania. Szkła stały się synonimem luksusu i awangardy. Producenci oprawek z najwyższej półki – takich jak czołowa marka Belutti – tworzą kolekcje, które mogą rywalizować o miano biżuterii XXI wieku. Co ciekawe, posiadacze okularów zaczęli doceniać możliwość noszenia ich na co dzień. Teraz na salonach triumfują okulary korekcyjne.                                                        

W kolekcji Belutti na sezon 2009 znajdują się wzory, które ucieszą każde oko. Od awangardowych oprawek, po klasyczne, każdy znajdzie coś wyjątkowego. Drapieżne wzory, pełne abstrakcyjnych połączeń pozwolą na odrobinę szaleństwa, wniesionego do codziennego biurowego stroju. Zwolennicy tradycyjnych oprawek też znajdą coś dla siebie. Belutti jest znaną marką wśród ludzi, którzy cenią sobie klasę i jakość, bo towarzystwo nietuzinkowych oprawek potrafi podkreślić wizerunek i nadać mu smaku.


-=- -=- -=-