Marketing dziś często nie przystaje do rzeczywistości. Jeśli przymierzasz się do remontu, to z pewnością zauważasz dziesiątki reklam: nowe panele, ekstra farba, znakomity klej do płytek… Ale kiedy planujesz remont, to o czym myślisz na początku? „Przydałoby się wymienić te stare meble”. Kto ma rację? Marketingowcy czy ty? Ty – to w końcu twój remont!

Diabeł tkwi w szczegółach

Każdy styl aranżacji wnętrz charakteryzuje się przez podanie kilku cech: kolorystyki, ornamentacji i ilości oraz funkcji użytych mebli. Właśnie meble są języczkiem u wagi i pozwalają odróżnić poszczególne style aranżacji od siebie. Nawet jednak jeśli prowadzić rozważania w oderwaniu od reguł podawanych w katalogach wnętrzarskich, to meble będą miały kardynalne znaczenie. Dlaczego? Powodów jest kilka.

Dlaczego zaczynać aranżację od mebli?

Farba to tylko farba: ma kolor, może być mniej lub bardziej trwała, ale sama w sobie o niczym nie przesądza. Za to meble – owszem.

Prawidłowy wybór mebli nie jest łatwy – chodzi wszak o coś więcej, niż tylko wskazanie, że sofa czy fotel są ładne. Jednak zwykle jest to też kwestia bardzo subiektywna, a jedynym bezwzględnym wskażnikiem może być jakość wyrobu. Aby nie mieć wątpliwości, że jakość jest najwyższa, warto zajrzeć na stronę dotd.pl. Asortyment sklepu jest szczegółowo opisany, znajduje się też sporo zdjęć, które pomogą Ci w wyborze najbardziej właściwego akcesorium do Twojego wnętrza.