FRUGO nie daje za wygraną w starciu z jesienną szarówką i proponuje kolejne owocowe uderzenie! Po ogromnym sukcesie żelek i sorbetów, przyszedł czas na FRUGO lody! Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO zaatakowała w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz energetycznie żółtej papai, zapakowanych w kolorowy FRUGOpak.


FRUGO fani zdążyli już poznać młodszych braci kultowego eliksiru: żelki i sorbety. Teraz będą mieli możliwość spróbowania nowych i totalnie owocowych FRUGO lodów. Cztery soczyste kolory: zielone lulo, białe liczi, pomarańczowa passiflora oraz żółta papaja rozbudzą wszystkich, którzy powoli zapadali już w zimowy sen. Kolorowa energia eksploduje również na opakowaniach inspirowanych egzotyką południowych owoców. Dodatkowo, każdy FRUGO fan spragniony energetycznego doładowania, znajdzie na FRUGOpaku informacje, jaki procent dziennego zapotrzebowania na paczanie, ogarnianie, kumanie, czilowanie czy niepokalanie zawiera każdy z lodowych kubeczków.

– Pozytywna energia, wrodzony luz oraz spontaniczność to główne cechy FRUGO. Dlatego postanowiliśmy zaskoczyć wszystkich fanów FRUGO i zaserwować im mroźne orzeźwienie w postaci nowych FRUGO lodów w oryginalnym czteropaku. Przewrotna natura FRUGO daje o sobie znać także w ich wyjątkowym smaku – choć nie zawierają mleka, posiadają aksamitną konsystencję prawdziwych lodów! – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
FRUGO lody dostępne są w specjalnych FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki o pojemności 130 ml każdy. Od drugiej połowy października dostępne będą w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Ich rekomendowana cena detaliczna wynosi: 9,90 zł (w okresie promocyjnym 7,99 zł)