Nowa, jesienno - zimowa kolekcja HOUSE FREEZESTYLE ma charakter klubowo - miejski. W tym sezonie nasze ubrania wyróżniać się będą szeroką gamą różnorodnych tkanin, nietuzinkowymi fasonami oraz wysoką jakością wykonania. Tegoroczny asortyment został uzupełniony o nowe tkaniny typu plusz oraz ciekawe połączenie materiałowe z użyciem włókien elastycznych, lycry, spandexu czy elastanu. Obok charakterystycznych dla marki HOUSE "odważnych" modeli w kolekcji znajdują się również proste, klasyczne ubrania.

Swetry, bluzy, polary, kurtki zimowe, spódnice, spodnie, koszule męskie, koszule damskie - wszystkie nasze ubrania mają swój niepowtarzalny charakter i styl. Jesienno-zimowy FREEZESTYLE to także dużo ciekawych dodatków; kolorowe czapki, szaliki, ciepłe rękawiczki, ich uzupełnieniem jest szeroka gama akcesoriów czyli kolczyków, pasków oraz toreb i plecaków.

Nową kolekcję kierujemy jest do wymagających klientów, z uwagą śledzących najnowsze trendy mody.

Projektując FREEZESTYLE mieliśmy na uwadze miejsca, w których młodzi ludzie najchętniej przebywają, sytuacje w jakich nasze ubrania wyróżniać się będą oryginalnością.

Wraz z kolekcją zaprojektowaliśmy całkiem nową stronę internetową www.house.pl. Jej celem jest podkreślenie specyfiki ubrań FREEZESTYLE. Na witrynie prezentujemy pełny katalog ubrań z kolekcji zimowej, a także proponujemy naszym klientom możliwość ściągnięcia logosów, dozwonków i tapet (podstrona Houseclub).

Zdaniem Kamili Hendrysiak sp ds. Marketingu "Projekt strony internetowej House zmienia się z każdą nową kolekcją. Dlatego staramy się aby nasza strona internetowa zawsze oddawała aktualny charakter kolekcji oraz informowała na bieżąco o wydarzeniach w House. Kładziemy nacisk na integrację z naszą grupą docelową, staramy się ich zainteresować nie tylko nowymi ubraniami, ale również dać im możliwość uczestniczenia w wydarzeniach firmowanych przez naszą markę"