Porcja energii na cały dzień

Autor:


Zdrowe i pożywne odżywianie nie musi oznaczać diety. Wiedzą o tym szefowie kuchni hotelu The Westin Warsaw, którzy właśnie wprowadzili śniadanie SuperFoods. Koncepcja SuperFoods to łączenie poszczególnych produktów w ten sposób, aby razem gwarantowały jak najwyższą wartość odżywczą.

Westin to pierwszy hotel, który wprowadza dla swoich gości menu SuperFoods. Zostało ono opracowane we współpracy z SuperFoods Parters LCC, firmą, która wyróżnia pokarmy, mające korzystny wpływ na zdrowie. Kluczową ideą Westin SuperFoods Breakfast jest synergia produktów. Odpowiednio dobrane pożywienie może znacząco wpływać na zdrowie, dodawać energii, poprawiać nastrój, a tym samym poprawiać jakość życia. Filozofia SuperFoods zakłada, że określone pokarmy są zdrowsze, jeśli występują w połączeniu z innymi składnikami, niż podane osobno. Przykładowo, awokado wpływa na zwiększenie wchłaniania przeciwutleniaczy zawartych w innych pokarmach SuperFoods, jak pomidory, czy szpinak, a cynamon w połączeniu z ziarnami pomaga kontrolować poziom cukru we krwi, dlatego powinno się komponować te składniki w posiłkach.   

Wielu ucieszy zapewne informacja, że menu SuperFoods nie polega na ograniczaniu ilości pokarmu i nie jest dietą, ale stanowi atrakcyjną alternatywę dla gości, którzy pragną zadbać o siebie. Dania zawierające składniki SuperFoods są w bufecie śniadaniowym oznaczone logo SuperFoodsRX, by ułatwić gościom dokonanie wyboru. W ten sposób hotel Westin chce poprawić samopoczucie swoich gości i pomóc im wykształcić zdrowe nawyki, które pozostaną z nimi, również po opuszczeniu hotelu.

Menu SuperFoods to kolejna inicjatywa hotelu Westin ukierunkowana na poprawę samopoczucia gości. Filozofia marki Westin to sprawić, by po pobycie w hotelu, goście czuli się lepiej niż przed przyjazdem. Aby osiągnąć ten cel, Westin wprowadził oryginalny program odnowy i opracował serię wyjątkowych inicjatyw, które mają na celu poprawę samopoczucia i relaks, wśród nich in-room spa, wieczory towarzyskie unwind, czy WestinWORKOUT.






...