Niekończąca się historia o wzornictwie

Autor:


Na przełomie roku 1992/93 IKEA zdecydowała się na wzmocnienie własnego wizerunku jako firmy oferującej dobre wzornictwo, co stanowi istotną część jej idei handlowej. Stworzono kolekcję IKEA PS, której nazwa stanowi skrót od „postscriptum” (PS - dopisek do listu umieszczany poniżej podpisu jego autora).

Kolekcja PS jest przykładem dobrego wzornictwa, stanowi wyjątkowy dodatek do asortymentu. Poprzez IKEA PS firma wyznacza nowatorskie kierunki rozwoju wzornictwa, stale dbając o to, by wielu ludzi mogło sobie na te produkty pozwolić.  

Do końca września br w IKEA TARGÓWEK obejrzeć można wspaniałą ekspozycję kolekcji IKEA PS na ten sezon. Nowa kolekcja IKEA PS łączy pasję do dobrego wzornictwa i zadziwiająco niskich cen z ekonomicznym wykorzystaniem zasobów surowcowych oraz  odpowiedzialnością za ludzi i środowisko. Nowa kolekcja zawiera wiele produktów głęboko zakorzenionych w szwedzkiej tradycji i otaczającej naturze. To starodawne historie wzornictwa, które opowiadają raczej o naturalnych materiałach niż o stylu  – to dziedzictwo, gdzie równowaga stanowi centrum ludzkich wartości.

Produkty PS stanowią pewną całość, zostały zaprojektowane przez  dwudziestu wybitnych projektantów IKEA. Wszystkich  twórców łączy wspólna pasja tworzenia doskonałego wzornictwa, które jest dostępne dla wielu ludzi.  Produkty kolekcji wykonane zostały z wielu naturalnych materiałów, między innymi drewna - podstawowego surowca, silnie związanego z historią IKEA, która rozpoczęła się 60 lat temu w porośniętej lasami Smålandii. W kolekcji zastosowano także nowe, innowacyjne materiały, pragnąc połączyć tradycję i niezwykłe możliwości ekscytujących technologii, pochodzących z całego świata.  Fakty dotyczące kolekcji PS to dwie podstawowe liczby: 71 produktów i 20 projektantów.


...