Kampania społeczna - Piękno, które się liczy

Autor:


Prawdziwe piękno ma początek wewnątrz i wyrasta z ducha hojności. Może rozpalić w dziecku miłość do nauki lub pomóc ofierze znaleźć nadzieję w bezpiecznym schronieniu.

Jest to pierwsza kampania marketingowa firmy prowadzona na tak szeroką skalę. Kampania Beauty That Counts™ będzie miała maksymalnie globalny wydźwięk, ponieważ wspierając lokalne działania na rzecz kobiet i dzieci, zostanie przeprowadzona równocześnie na całym świecie przez wszystkie filie
Mary Kay!

Kampania została rozpoczęta 1 maja 2008 roku i potrwa do końca grudnia 2008 roku.

W tym okresie firma Mary Kay przekaże 100% zysków uzyskanych ze sprzedaży jednego swojego produktu – szminki Apple Berry – na cele, które zmieniają życie kobiet i dzieci na całym świecie.


Kampania prowadzona przez polską filę Mary Kay ma szczególne znaczenie,
ponieważ zostanie przeprowadzona w 5. rocznicę działalności firmy na polskim rynku.

Głównym celem Mary Kay Cosmetics Poland jest pomoc fundacjom
i programom wspierającym rozwój dzieci i młodzieży oraz współudział
w działaniach na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych.

Szminka Apple Berry została wybrana do tej kampanii ze względu na swą uniwersalność. Specjaliści od makijażu uznali, że odcień Apple Berry jest odpowiedni dla kobiet o wszystkich odcieniach cery, niezależnie od regionu,
z którego pochodzą.

Wyjątkowość tej kampanii polega na tym, że mimo globalnego wymiaru, każdy z rynków wspiera lokalne akcje na rzecz kobiet i dzieci.

Polska filia firmy Mary Kay zdecydowała się wesprzeć prowadzony przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży program „Równać Szanse”. Podstawowym celem tego projektu jest wspieranie inicjatyw społecznych służących wyrównywaniu szans edukacyjnych, a tym samym startu życiowego dzieci i młodzieży z terenów wiejskich oraz miejscowości do 20 tys. mieszkańców.

Od nas wszystkich zależy, jak wielkim sukcesem zakończy się ta wspaniała
i szczytna inicjatywa.

...