Y - znak Pokolenia

Autor:


"…zaprezentowaliśmy nasze wymagania i nasze żądania względem nowych trendów aranżacji i dekoracji okna. Chcemy nowych wzorów i poszukujemy nowych dróg wyrażania siebie!"- takie postulaty Pokolenie Y zawarło w swoim manifeście. Czy jest już na polskim rynku czas i miejsce na zaspokojenie potrzeb młodych ludzi urodzonych pomiędzy rokiem 1980 a 1995?

Zdecydowanie tak! 20 maja podczas prezentacji produktowej w Leroy Merlin odbył się premierowy pokaz specjalnego konceptu firmy Gardinia: „Pokolenie Y – lubię to.”

Początek, czyli „Młodzi projektują dla młodych”.
Ponad rok temu, w kwietniu 2012 roku , wrocławska Akademia Sztuk Pięknych wspólnie z firmą Gardinia, międzynarodowym producentem artykułów dekoracji i aranżacji okna, ogłosiła  konkurs skierowany do studentów Katedry Wzornictwa Przemysłowego. Nosił on nazwę „Metamorfoza okna, czyli Młodzi projektują dla Młodych”. Jego przedmiotem było zgłoszenie projektu produktu z asortymentu Gardinii zindywidualizowanego w taki sposób, aby trafiał w gusta i oczekiwania młodych odbiorców. Jury doceniło m.in. projekt zakończenia karnisza w kształcie litery „Y” autorstwa Rafała Modlingera. I właśnie produkt wykonany według tego projektu  firma Gardinia  już wkrótce wprowadzi na rynek.  
Taki był początek kolekcji „Pokolenie Y - lubię to!”

Pokolenie Y szuka odważnych rozwiązań!
Pokolenie Y to osoby młode, pewne siebie i gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Nie boją się odważnych rozwiązań i chętnie dopasowują produkty do swoich własnych potrzeb, tworząc unikalne kompozycje i indywidualne aranżacje. Pomiędzy najmłodszymi a najstarszymi z pokolenia Y jest 15 lat różnicy, co powoduje, że jest to nie tylko ciekawa, ale również liczna i zróżnicowana grupa docelowa. Obejmuje ona zarówno osoby, które są dopiero na początku swojej drogi życiowej i już teraz poszukują nie tylko okazyjnych cen, ale także produktów dopasowanych do ich nietypowych wymagań; oraz takie, które osiągnęły pewien status i świadomie kształtują swój świat,  w pełni korzystając z niesionych przez niego możliwości.

Nie przejdzie bez echa!
Specjalnie wyselekcjonowane produkty z portfolio Gardinii trafiły do katalogu artykułów dekoracji okna, które swoim kształtem, wyglądem lub możliwościami aranżacyjnymi odpowiadają  wymaganiom młodych osób. Od lipca w sklepach Leroy Merlin rozpoczną się specjalne happeningi zbierające danego dnia w jednym miejscu najaktywniejszych z pokolenia Y. „Ygrekowa rewolucja” się rozpoczęła i nie ma od niej odwrotu.
Jeśli należysz do pokolenia Y – wybierz produkty z kolekcji Gardinii, a na pewno je polubisz!










...