Dlaczego mężczyźni wolą milczeć, a kobiety nie chcą się z tym pogodzić?
ONI zrozumieją, że każda rozmowa może zbliżać, nawet ta trudna, pod warunkiem, że oboje będą pamiętać o MY.
Dr Beate M. Weingardt - Psycholog i teolog, napisała pracę doktorską o procesie przebaczania w teorii i praktyce. Zajmuje się wieloma tematami w dziedzinie kształcenia dorosłych, jest doradcą dla osób zranionych emocjonalnie.
Fragment:
UjmujÄ…c rzecz krótko i zwięźle – on mówi o swoim życiu zewnÄ™trznym, ale nie o wewnÄ™trznym. Mówi – ewentualnie – o bólu fizycznym, ale z reguÅ‚y nie mówi o stanie ducha. Powie np. o zaburzeniach rytmu serca, ale nie o tym, co mu leży na sercu. Wyrazi ewentualnie zaniepokojenie wysokim ciÅ›nieniem, ale nie wspomni ani sÅ‚owem o ciÅ›nieniu, które odczuwa w sobie. Jak najbardziej otwarcie mówi o rozstroju żoÅ‚Ä…dka, ale nie o tym, co go rozstraja wewnÄ™trznie. Czasem napomknie coÅ› o kamieniach nerkowych, ale ani siÄ™ zajÄ…knie o czymÅ›, co mu jest kamieniem u szyi. PrÄ™dzej siÄ™ dowiem o uporczywych bólach pleców, niż o brzemieniu, które dźwiga na barkach…
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp