Kobieta we współczesnej bajce
Propozycja BGN to połączenie „Alicji z krainy czarów” ze współczesnym, miejskim stylem. Nie dziwi więc fakt, że to Małgosia Bela stała się twarzą marki BGN odzwierciedlając swoją osobowością oba te aspekty. W Polsce kolekcja BGN na lato 2009 będzie dostępna już od marca.
Szaleństwo kontrastów i reinterpretacja klasyki
O niepowtarzalny klimat letniej kolekcji BGN zadbał projektant David Zanola, który pracował dotychczas dla takich marek jak Christiana Lacroix. W tym sezonie niczym za dotknięciem magicznej różdżki BGN żegna jednorodność. Nowa propozycja to eksplozja kolorów połączona z grafiką rocka lat 80-tych oraz wizją nowoczesnego stylu.
Odkrywając i interpretując na nowo klasykę projektant stworzył garderobę dla kobiety współczesnej, eleganckiej i aktywnej. Odnajdziemy tu modele zwiewnych spódnic, krótkich sukienek, frywolnych szortów i wiele innych propozycji podkreślających kobiecą sylwetkę. Uwagę zwracają monochromatyczne barwy łamane kontrastami. Dominują wibrujące kolory w tonacjach zmiękczonych upływem czasu, takie jak śliwka, biały oraz ocieplające kolekcję brązowy lub miedziany. Stroje są zwiewne, lekkie, a co najważniejsze bardzo kobiece i seksowne. „W tym sezonie bawimy się paradoksami i kontrastami. Pragnęliśmy uzyskać szaleństwo kolorów i nadruków, aby stworzyć przecinające się światy, które komunikują i zbierają się w gigantycznym, oszałamiającym wszechświecie. W pracowni wpadliśmy na pomysł stworzenia ubrań dla nowoczesnej, eleganckiej kobiety, żyjącej zgodnie z rytmem swojej epoki.” – podkreśla William Arllotti, trendsetter marki BGN.
Kobieta po drugiej stronie lustra
Kobieta BGN to bajkowa Alicja przechadzająca się ulicami współczesnego miasta. Z jednej strony delikatna i tajemnicza, z drugiej przebojowa i pewna siebie. Taka jest właśnie polska modelka i aktorka Małgorzata Bela, tegoroczna twarz marki BGN. Wcześniej współpracowała w kampaniach reklamowych Versace, Calvina Kleina, czy Valentino, oraz pokazach m.in. Chanel, Christiana Diora, Prady, Yves Saint Laurenta i Givenchy. Znalazła się również na okładce magazynu „Vogue”.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Make-up no make-up trendem wiosny Pielęgnacja i makijaż w duecie
Wiosna to czas, gdy na scenę wkraczają nowe makijażowe trendy. W tym roku jednym z kluczowych stylów makijażu jest make-up no make-up. Kosmetolodzy p
Suche szampony do włosów Jantar
Kosmetyków do pielęgnacji włosów od marki Jantar®, inspirowanych bogactwem natury, nie trzeba nikomu przedstawiać. To właśnie one są opr
Jak stworzyć kuchnię dopasowaną do Twoich potrzeb?
Marzenie o idealnej kuchni, dopasowanej do naszych potrzeb i stylu życia, może stać się rzeczywistością dzięki odpowiedniemu projektowaniu i planowaniu.
Ponowne Odkrywanie Młodości: Lifting Twarzy dla Pewnej Siebie, Promiennej Ciebie
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wygląd ma niebagatelne znaczenie. W związku z tym, wiele osób poszukuje sposobów na zachowanie
Najbardziej wpływowe kobiety polskiego sportu
Z roku na rok znacząco wzrasta pozycja kobiet w polskim sporcie. Przedstawicielki płci pięknej doskonale radzą sobie w różnych dyscyplinach, czego d