W pracy spÄ™dzamy aż 1/3 swojego życia. Jest wiÄ™c bardzo ważne, aby czuć siÄ™ w niej komfortowo. Warunki panujÄ…ce w firmie majÄ… wpÅ‚yw nie tylko na zadowolenie pracowników, lecz także ich wydajność, a co za tym idzie – poziom, na jakim wykonujÄ… swoje obowiÄ…zki. RozsÄ…dny szef powinien wiÄ™c zadbać o to, aby samopoczucie jego podwÅ‚adnych byÅ‚o jak najlepsze – nie chodzi tu tylko o relacje w zespole, ale też odpowiedni dobór wyposażenia oraz rozsÄ…dnÄ… organizacjÄ™ otoczenia. Jednym z najważniejszych jego elementów w każdym biurze sÄ… natomiast meble. Jak wiÄ™c je dobrać? Czym siÄ™ kierować przy ich zakupie? Na co zwrócić uwagÄ™, aby byÅ‚y maksymalnie wygodne oraz solidne? Poniżej podsuwamy naszym czytelnikom kilka przydatnych rad.

Jakie meble powinny się znaleźć w każdym biurze?

To, jakie meble powinny siÄ™ znaleźć w biurze, to kwestia dość indywidualna. Istnieje jednak kilka sprzÄ™tów, które sÄ… obowiÄ…zkowe w każdym miejscu pracy. Naszych podwÅ‚adnych powinniÅ›my wyposażyć przede wszystkim w krzesÅ‚a oraz biurka. Jest bardzo ważne, aby te sprzÄ™ty byÅ‚y dopasowane do wzrostu oraz indywidualnych potrzeb korzystajÄ…cych z nich osób – w innym przypadku prawdopodobnie nasi pracownicy już wkrótce zacznÄ… siÄ™ skarżyć na rozmaite dolegliwoÅ›ci, a jakość ich pracy niestety spadnie. W wiÄ™kszoÅ›ci firm niezbÄ™dne sÄ… również regaÅ‚y do przechowywania dokumentów, które ze wzglÄ™du na konieczność zachowania porzÄ…dku, powinny być dość obszerne. Jeżeli natomiast planujemy urzÄ…dzić kÄ…cik socjalny (a jest to wskazane), warto pomyÅ›leć także o zakupie półek i szafek, w których umieÅ›cimy akcesoria takie jak czajnik, mikrofalówka, sztućce oraz puszki z kawÄ… i herbatÄ….

Oprócz wymienionego powyżej podstawowego wyposażenia w niektórych przedsiębiorstwach niezbędne będzie zakupienie również dodatkowych mebli. Jeżeli na przykład w firmie regularnie organizujemy narady lub zebrania, prawdopodobnie nie obędzie się bez stołu konferencyjnego. Jeśli natomiast często przyjmujemy klientów, warto zadbać o przygotowanie specjalnego reprezentacyjnego pomieszczenia, w którym możliwe będzie przeprowadzanie ważnych rozmów w komfortowych i dyskretnych warunkach.

Praktycyzm i estetyka – cechy idealnych mebli biurowych

WybierajÄ…c wyposażenie do biura, zazwyczaj zwracamy uwagÄ™ przede wszystkim na funkcjonalność oraz praktycyzm poszczególnych sprzÄ™tów. Oprócz tego nie powinniÅ›my jednak zapominać również o ich stronie estetycznej. Warto mieć na uwadze, że siedziba naszej firmy jest jej pewnego rodzaju wizytówkÄ…, a nie od dziÅ› wiadomo, że „jak ciÄ™ widzÄ…, tak ciÄ™ piszÄ…”. Postarajmy siÄ™ wiÄ™c, aby wybrane przez nas meble pasowaÅ‚y do siebie nawzajem, a także do wyglÄ…du pomieszczeÅ„, w których zostaÅ‚y ustawione. Być może wydaje Ci siÄ™ to maÅ‚o istotne, jednak dla wchodzÄ…cego do siedziby Twojej firmy klienta, przemyÅ›lana aranżacja wnÄ™trza bÄ™dzie informacjÄ… o profesjonalizmie i sygnaÅ‚em, że wszystko masz pod kontrolÄ… – a chyba na takim wÅ‚aÅ›nie wizerunku Ci zależy, prawda?

Planujesz kupić meble biurowe? WrocÅ‚aw to miasto, w którym prowadzisz swojÄ… firmÄ™? Nie wiesz, gdzie najlepiej nabyć solidne i wysokiej jakoÅ›ci wyposażenie? Koniecznie zajrzyj do sklepu Surfland – w nim na pewno znajdziesz wszystkie niezbÄ™dne sprzÄ™ty!


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku