Wraz z nadejściem wiosny masz ochotę zamienić zimowe płaszcze i szaliki na zwiewne sukienki, lekkie kurtki i pantofle. Jednak mroźne wieczory przy gorącej czekoladzie i sycących gulaszach, odbiły się na naszej sylwetce i z przykrością stwierdzasz, że wiosenne kreacje będą musiały jeszcze chwilę poczekać. Aby poczuć się w pełni gotową na wiosnę, odśwież swój wygląd i zrzuć kilka zbędnych kilogramów. Sprawdź, jak łatwo tego dokonać!

Planuj zakupy

Ulubione chipsy i ciastka zamień na orzechy, świeże owoce i warzywa. Nie kupuj niezdrowego jedzenia, które nawet schowane głęboko w szufladzie, będzie Cię kusić i wciąż o sobie przypominać. Jeśli robiąc zakupy w sklepie, wrzucasz do koszyka wiele produktów „na czarną godzinę”, zacznij kupować online. Będziesz mieć wówczas pewność, że kupisz wyłącznie te produkty, które są Ci naprawdę potrzebne.

Wybieraj producentów, którzy posiadają jedzenie ekologiczne i organiczne. Dostaniesz je na przykład w sklepach Tesco lub Frisco. Opinie o ich usługach znajdziesz w Internecie. Warto porównać oferty różnych sklepów online. W testach konsumenckich najlepiej wypada Piotr i Paweł oraz Frisco. Opinie na temat e-sklepów mogą okazać się cenną wskazówką, dlatego dobrze się z nimi zapoznaj.

Uprawiaj sport

Nie chodzi o to, aby spędzać na siłowni 5 godzin dziennie, ale by ćwiczyć regularnie. Poświęć na trening choćby pół godziny każdego dnia, a efekt zobaczysz już po kilku tygodniach. Jeśli nie wiesz jak dopasować ćwiczenia do swoich preferencji i trybu życia, umów spotkanie z trenerem osobistym. Pomoże Ci ułożyć zestaw ćwiczeń dostosowany do twoich indywidualnych potrzeb. Sport wpływa korzystnie nie tylko na Twój wygląd, lecz także na zdrowie i samopoczucie.

Zadbaj o odpowiednią dietę

Pamiętaj, aby mądrze wybierać produkty spożywcze. Zamiast tłustego mięsa, żywności przetworzonej, smażonej lub ciężkich potraw mącznych, wybieraj morskie ryby, owoce i warzywa, chude mięso i nabiał. Ziemniaki zamień na kaszę, a białe pieczywo na pełnoziarniste. Nie zapominaj o tym, aby jeść 5 razy dziennie w kilkugodzinnych odstępach i o tym, by nie jeść przed snem. Aby dieta była kompletna, musisz też zadbać o odpowiednie nawadnianie organizmu i wypijać odpowiednią ilość wody dziennie.

Pamiętaj, że dieta wcale nie musi być nudna. Wprowadź do jadłospisu nowe produkty. Spraw, aby jedzenie na talerzu było kolorowe i zachęcało do jedzenia. Pobaw się w smakosza: kupuj nieznane ci warzywa i owoce. Kupuj produkty sezonowe, które z łatwością dostaniesz, robiąc zakupy online w sklepie, takim jak Tesco, Auchan czy Frisco. Opinie i pomysły na dietetyczne posiłki znajdziesz na blogach kulinarnych.


Podobne artykuły: