Co było i co będzie - e-commerce w skrócie
20 lat temu, kiedy telefony komórkowe mieli tylko najbardziej zamożni Polacy, a dostęp do Internetu był bardzo ograniczony pewnie ciężko było znaleźć kogoś, kto byłby w stanie sobie wyobrazić, że dziś dostęp do telefonów i Internetu będzie tak powszechny. Z całą pewnością ciężko było też znaleźć kogoś, kto spodziewałby się tego, że dziś będziemy oglądać filmy i robić zakupy korzystając z sieci, nawet na urządzeniach, które identyfikowane były wyłącznie z aparatami do dzwonienia.
I dzisiaj wybiegnięcie w przyszłość o kilka lub kilkanaście lat do przodu może wydawać się nie lada wyzwaniem na pograniczu rzeczywistości i science-fiction. Niemniej jednak, już teraz możemy powiedzieć, że w najbliższym czasie każdy e-sprzedawca musi zadbać o to, by jego klienci mogli swobodnie realizować zakupy z poziomu urządzeń mobilnych. Musi pamiętać o tym, że dzisiejszy konsument ceni sobie czas i wygodę, i z tego powodu niezwykle ważna jest dla niego zoptymalizowana, maksymalnie skrócona ścieżka płatności (optymalnie do 1 kliknięcia). Idąc o krok dalej, warto by, w perspektywie dalszego rozwoju swojej firmy, uwzględnił wejście w sprzedaż w modelu omnichannel, a jeśli chce zwiększyć zasięg na rynki zagraniczne, to powinien umożliwić swoim klientom płatność w różnych walutach. Oznacza to, że wymogiem czasu staje się wdrożenie szybkich płatności internetowych jak Dotpay, które pozwalają na realizacje wyżej wymienionych celów.
- - -
Dotpay świadczy usługi w zakresie transakcji kartami Visa i MasterCard, obsługi płatności interetowych, usług SMS Premium Rate. Jeden z najbardziej znanych operatorów płatności internetowych w Polsce, z najszerszą na rynku obsługą przelewów internetowych, umożliwiające wykonywanie płatności ratalnychi gotówkowych. Dotpay stawia na innowacje dlatego obsługuje także płatności telefoniczne (SkyCash), oraz płatności w różnych walutach. Więcej na dotpay.pl
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp