Nie da siÄ™ ukryć, że rynek e-commerce roÅ›nie w zawrotnym tempie. Mozolne, trudne poczÄ…tki, jak zakaz wykorzystania Internetu do celów komercyjnych, nastÄ™pnie możliwość jedynie kontaktu telefonicznego ze sprzedawcÄ…, aż po dobrze nam dziÅ› znanÄ… funkcjÄ™ „koszyka zakupów” i ewolucja, czy też rewolucja w obszarze metod pÅ‚atnoÅ›ci.

20 lat temu, kiedy telefony komórkowe mieli tylko najbardziej zamożni Polacy, a dostęp do Internetu był bardzo ograniczony pewnie ciężko było znaleźć kogoś, kto byłby w stanie sobie wyobrazić, że dziś dostęp do telefonów i Internetu będzie tak powszechny. Z całą pewnością ciężko było też znaleźć kogoś, kto spodziewałby się tego, że dziś będziemy oglądać filmy i robić zakupy korzystając z sieci, nawet na urządzeniach, które identyfikowane były wyłącznie z aparatami do dzwonienia.

I dzisiaj wybiegnięcie w przyszłość o kilka lub kilkanaście lat do przodu może wydawać się nie lada wyzwaniem na pograniczu rzeczywistości i science-fiction. Niemniej jednak, już teraz możemy powiedzieć, że w najbliższym czasie każdy e-sprzedawca musi zadbać o to, by jego klienci mogli swobodnie realizować zakupy z poziomu urządzeń mobilnych. Musi pamiętać o tym, że dzisiejszy konsument ceni sobie czas i wygodę, i z tego powodu niezwykle ważna jest dla niego zoptymalizowana, maksymalnie skrócona ścieżka płatności (optymalnie do 1 kliknięcia). Idąc o krok dalej, warto by, w perspektywie dalszego rozwoju swojej firmy, uwzględnił wejście w sprzedaż w modelu omnichannel, a jeśli chce zwiększyć zasięg na rynki zagraniczne, to powinien umożliwić swoim klientom płatność w różnych walutach. Oznacza to, że wymogiem czasu staje się wdrożenie szybkich płatności internetowych jak Dotpay, które pozwalają na realizacje wyżej wymienionych celów.

- - -

Dotpay Å›wiadczy usÅ‚ugi w zakresie transakcji kartami Visa i MasterCard, obsÅ‚ugi pÅ‚atnoÅ›ci interetowych, usÅ‚ug SMS Premium Rate. Jeden z najbardziej znanych operatorów pÅ‚atnoÅ›ci internetowych w Polsce, z najszerszÄ… na rynku obsÅ‚ugÄ… przelewów internetowych, umożliwiajÄ…ce wykonywanie pÅ‚atnoÅ›ci ratalnychi gotówkowych. Dotpay stawia na innowacje dlatego obsÅ‚uguje także  pÅ‚atnoÅ›ci telefoniczne (SkyCash), oraz pÅ‚atnoÅ›ci w różnych walutach. WiÄ™cej na dotpay.pl


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku