Y - znak Pokolenia
Zdecydowanie tak! 20 maja podczas prezentacji produktowej w Leroy Merlin odbyÅ‚ siÄ™ premierowy pokaz specjalnego konceptu firmy Gardinia: „Pokolenie Y – lubiÄ™ to.”
PoczÄ…tek, czyli „MÅ‚odzi projektujÄ… dla mÅ‚odych”.
Ponad rok temu, w kwietniu 2012 roku , wrocÅ‚awska Akademia Sztuk PiÄ™knych wspólnie z firmÄ… Gardinia, miÄ™dzynarodowym producentem artykułów dekoracji i aranżacji okna, ogÅ‚osiÅ‚a konkurs skierowany do studentów Katedry Wzornictwa PrzemysÅ‚owego. NosiÅ‚ on nazwÄ™ „Metamorfoza okna, czyli MÅ‚odzi projektujÄ… dla MÅ‚odych”. Jego przedmiotem byÅ‚o zgÅ‚oszenie projektu produktu z asortymentu Gardinii zindywidualizowanego w taki sposób, aby trafiaÅ‚ w gusta i oczekiwania mÅ‚odych odbiorców. Jury doceniÅ‚o m.in. projekt zakoÅ„czenia karnisza w ksztaÅ‚cie litery „Y” autorstwa RafaÅ‚a Modlingera. I wÅ‚aÅ›nie produkt wykonany wedÅ‚ug tego projektu firma Gardinia już wkrótce wprowadzi na rynek.
Taki byÅ‚ poczÄ…tek kolekcji „Pokolenie Y - lubiÄ™ to!”
Pokolenie Y szuka odważnych rozwiązań!
Pokolenie Y to osoby młode, pewne siebie i gotowe do podejmowania nowych wyzwań. Nie boją się odważnych rozwiązań i chętnie dopasowują produkty do swoich własnych potrzeb, tworząc unikalne kompozycje i indywidualne aranżacje. Pomiędzy najmłodszymi a najstarszymi z pokolenia Y jest 15 lat różnicy, co powoduje, że jest to nie tylko ciekawa, ale również liczna i zróżnicowana grupa docelowa. Obejmuje ona zarówno osoby, które są dopiero na początku swojej drogi życiowej i już teraz poszukują nie tylko okazyjnych cen, ale także produktów dopasowanych do ich nietypowych wymagań; oraz takie, które osiągnęły pewien status i świadomie kształtują swój świat, w pełni korzystając z niesionych przez niego możliwości.
Nie przejdzie bez echa!
Specjalnie wyselekcjonowane produkty z portfolio Gardinii trafiÅ‚y do katalogu artykułów dekoracji okna, które swoim ksztaÅ‚tem, wyglÄ…dem lub możliwoÅ›ciami aranżacyjnymi odpowiadajÄ… wymaganiom mÅ‚odych osób. Od lipca w sklepach Leroy Merlin rozpocznÄ… siÄ™ specjalne happeningi zbierajÄ…ce danego dnia w jednym miejscu najaktywniejszych z pokolenia Y. „Ygrekowa rewolucja” siÄ™ rozpoczęła i nie ma od niej odwrotu.
JeÅ›li należysz do pokolenia Y – wybierz produkty z kolekcji Gardinii, a na pewno je polubisz!
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp