"…zaprezentowaliÅ›my nasze wymagania i nasze żądania wzglÄ™dem nowych trendów aranżacji i dekoracji okna. Chcemy nowych wzorów i poszukujemy nowych dróg wyrażania siebie!"- takie postulaty Pokolenie Y zawarÅ‚o w swoim manifeÅ›cie. Czy jest już na polskim rynku czas i miejsce na zaspokojenie potrzeb mÅ‚odych ludzi urodzonych pomiÄ™dzy rokiem 1980 a 1995?

Zdecydowanie tak! 20 maja podczas prezentacji produktowej w Leroy Merlin odbyÅ‚ siÄ™ premierowy pokaz specjalnego konceptu firmy Gardinia: „Pokolenie Y – lubiÄ™ to.”

PoczÄ…tek, czyli „MÅ‚odzi projektujÄ… dla mÅ‚odych”.
Ponad rok temu, w kwietniu 2012 roku , wrocÅ‚awska Akademia Sztuk PiÄ™knych wspólnie z firmÄ… Gardinia, miÄ™dzynarodowym producentem artykułów dekoracji i aranżacji okna, ogÅ‚osiÅ‚a  konkurs skierowany do studentów Katedry Wzornictwa PrzemysÅ‚owego. NosiÅ‚ on nazwÄ™ „Metamorfoza okna, czyli MÅ‚odzi projektujÄ… dla MÅ‚odych”. Jego przedmiotem byÅ‚o zgÅ‚oszenie projektu produktu z asortymentu Gardinii zindywidualizowanego w taki sposób, aby trafiaÅ‚ w gusta i oczekiwania mÅ‚odych odbiorców. Jury doceniÅ‚o m.in. projekt zakoÅ„czenia karnisza w ksztaÅ‚cie litery „Y” autorstwa RafaÅ‚a Modlingera. I wÅ‚aÅ›nie produkt wykonany wedÅ‚ug tego projektu  firma Gardinia  już wkrótce wprowadzi na rynek.  
Taki byÅ‚ poczÄ…tek kolekcji „Pokolenie Y - lubiÄ™ to!”

Pokolenie Y szuka odważnych rozwiązań!
Pokolenie Y to osoby mÅ‚ode, pewne siebie i gotowe do podejmowania nowych wyzwaÅ„. Nie bojÄ… siÄ™ odważnych rozwiÄ…zaÅ„ i chÄ™tnie dopasowujÄ… produkty do swoich wÅ‚asnych potrzeb, tworzÄ…c unikalne kompozycje i indywidualne aranżacje. PomiÄ™dzy najmÅ‚odszymi a najstarszymi z pokolenia Y jest 15 lat różnicy, co powoduje, że jest to nie tylko ciekawa, ale również liczna i zróżnicowana grupa docelowa. Obejmuje ona zarówno osoby, które sÄ… dopiero na poczÄ…tku swojej drogi życiowej i już teraz poszukujÄ… nie tylko okazyjnych cen, ale także produktów dopasowanych do ich nietypowych wymagaÅ„; oraz takie, które osiÄ…gnęły pewien status i Å›wiadomie ksztaÅ‚tujÄ… swój Å›wiat,  w peÅ‚ni korzystajÄ…c z niesionych przez niego możliwoÅ›ci.

Nie przejdzie bez echa!
Specjalnie wyselekcjonowane produkty z portfolio Gardinii trafiÅ‚y do katalogu artykułów dekoracji okna, które swoim ksztaÅ‚tem, wyglÄ…dem lub możliwoÅ›ciami aranżacyjnymi odpowiadajÄ…  wymaganiom mÅ‚odych osób. Od lipca w sklepach Leroy Merlin rozpocznÄ… siÄ™ specjalne happeningi zbierajÄ…ce danego dnia w jednym miejscu najaktywniejszych z pokolenia Y. „Ygrekowa rewolucja” siÄ™ rozpoczęła i nie ma od niej odwrotu.
JeÅ›li należysz do pokolenia Y – wybierz produkty z kolekcji Gardinii, a na pewno je polubisz!











Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku