Słowiańska wiosna z nową kolekcją Farbotki
Niewątpliwe atuty kolekcji to dopracowane detale, chwościki, lamówki oraz ciekawe fasony torebek.
Farbotka to młoda ambitna projektantka, która swoją twórczością odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet. Jednocześnie promuje folklorystyczne wzornictwo, inspirowane kulturą ludową narodów słowiańskich.
Kolekcja wiosenno-letnia 2012 zawiera dwa poręczne modele toreb. Pierwszy to kuferek, torebka pojemna i praktyczna, zaopatrzona w skórzane rączki. Jest w stanie pomieścić cały arsenał kobiecych drobiazgów. Drugi model to kopertówka, niepozorna torebka o szerokim spektrum zastosowania. Będzie stanowić świetny dodatek do eleganckiej wieczorowej kreacji. Ożywi także codzienny strój do pracy czy na spotkanie z przyjaciółmi. Kopertówka niezależnie od rozmiaru, doskonale leży w kobiecej dłoni. Zapinana na magnes umożliwia jej błyskawiczne otwieranie.
Zwieńczeniem torebek są hafty oraz lamówki w najbardziej pożądanych tego lata kolorach, takich jak: świeża zieleń, soczysta cytryna, radosny pomarańcz oraz romantyczna fuksja. Barwy te wręcz zarażają optymizmem. Inspiracją dla haftu stały się podróże do malowniczych zakątków Białorusi i Rosji, gdzie falujące zboże wznosi do słońca dojrzewające kłosy. Torebki uszyte zostały z filcu, w odcieniu ciemnej lub jasnej szarości. Wykorzystanie tego tworzywa sprawia, że torby są lekkie i wygodne w użyciu.
Torebki wykończone zostały chwościkami, w kolorach zgodnych z tonacją haftu. Te kołyszące się elementy są integralną częścią torebki, a przy tym stanowią detal charakterystyczny dla całej twórczości projektantki. Każdą oryginalną torebkę Farbotki oznaczono poprzez logo marki, w postaci haftu wewnątrz torby lub tłoczenia na skórze.
Farbotka zaprasza sympatyków do odwiedzania strony internetowej www.farbotka.pl, gdzie można dokonać przeglądu oraz zakupu jej twórczości.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Jakie gadżety reklamowe na targi?
Targi handlowe stanowią istotną platformę dla firm, aby promować swoje produkty i usługi, nawiązywać kontakty biznesowe oraz budować swoją markę. Jedn
Glinka kosmetyczna - dlaczego warto wykorzystywać ten składnik?
Glinki kosmetyczne, stosowane już w starożytnoÅ›ci, zapewniaÅ‚y piÄ™knÄ… skórÄ™ i gÅ‚adkie ciaÅ‚o zarówno kobietom, jak i mężczyznom. W skÅ‚adzie znajdujÄ
Produkty Danio – rozkoszna kremowość w kubeczku, saszetce lub butelce
Coraz wiÄ™cej osób zwraca uwagÄ™ nie tylko na smak, ale również na jakość i wartość odżywczÄ… produktów spożywczych. Producenci żyw
Medycyna estetyczna - poznaj kilka przykładowych zabiegów
Dla niektórych osób wyglÄ…d zewnÄ™trzny odgrywa znaczÄ…cÄ… rolÄ™ w życiu spoÅ‚ecznym oraz zawodowym. Dążenie do ideaÅ‚u piÄ™kna skÅ‚ania wiele
Kolekcja Ipanema Sempre Nova już dostępna w Polsce
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Semp