Firma true fruits wprowadziła na rynek owocową innowację w postaci nowej gamy świeżo wyciskanych, niepasteryzowanych soków owocowych true fruits. Soki te są dostępne w szklanych butelkach o pojemności 400 ml, za których produkcję odpowiada firma O-I będąca jednym z największych producentów szklanych opakowań na świecie.

Nie po raz pierwszy firma true fruits wprowadza nowość na rynku soków owocowych. Pasmo sukcesów tej niemieckiej spółki rozpoczęło się w 2006 roku, gdy jako pierwsza firma w Niemczech zaoferowała koktajle owocowe true fruits w szklanych butelkach. Wprowadzenie nowych soków owocowych true fruits jest dla niej okazją do kontynuacji udanej współpracy z firmą O-I. Innowacja tego produktu polega na tym, że soki są rozlewane do butelek bez pasteryzacji, dzięki czemu wszystkie witaminy i składniki odżywcze owoców zostają zachowane. Ponadto soki true fruits są produkowane bez dodatku koncentratów, cukru, wody, konserwantów, barwników czy stabilizatorów.

Soki true fruits są dostępne na niemieckim rynku detalicznym w trzech smakach: pomarańczowo-truskawkowym, jabłkowo-gruszkowo-malinowym oraz jabłkowo-kiwi.

Powstanie tego nowego produktu byÅ‚o możliwe dziÄ™ki przeÅ‚omowi technologicznemu dokonanemu przez firmÄ™ true fruits. „MusieliÅ›my zrezygnować z pierwotnej wersji produktu, ponieważ naszym kontrahentom nie odpowiadaÅ‚ jego krótki okres przydatnoÅ›ci wynoszÄ…cy dwa, trzy dni” – wyjaÅ›nia dyrektor generalny true fruits Nicolas Lecloux. „Teraz jednak odnosimy sukces na rynku niemieckim dziÄ™ki opracowaniu metody niespotykanej nigdzie indziej w Europie.” Poprzez zastosowanie swego rodzaju pola elektromagnetycznego wszelkie mikroorganizmy sÄ… usuwane z soku bez poddawania go obróbce cieplnej.
„WydÅ‚użenie okresu przydatnoÅ›ci o nawet dziesięć dni i zaoferowanie niezrównanego smaku Å›wieżo wyciskanych owoców sprawia, że nasze soki sÄ… gotowe na podbój rynku i coraz wiÄ™kszÄ… popularność wÅ›ród konsumentów” – powiedziaÅ‚ Lecloux.

Szkło pozwala zachować witaminy i składniki odżywcze

Åšwieżość i korzyÅ›ci zdrowotne soków widać już po ich opakowaniu. „Nasza filozofia to »prawdziwe owoce bez żadnych sztuczek«. Musimy jÄ… uwzglÄ™dniać także w odniesieniu do opakowaÅ„” – tÅ‚umaczy Lecloux. „MateriaÅ‚em odpowiadajÄ…cym tej maksymie jest szkÅ‚o, które stosujemy w produkcji zarówno naszych popularnych koktajli owocowych, jak i nowych soków.”
Dość minimalistyczne wzornictwo szklanych butelek uwydatnia naturalny kolor napojów owocowych, a brak papierowej etykiety pozwala dokÅ‚adnie przyjrzeć siÄ™ produktom. Jedyny ozdobnik tych butelek stanowi druk ceramiczny w postaci stylizowanego plastra pomaraÅ„czy, pojedynczej kropli oraz słów „freshly squeezed juice” [Å›wieżo wyciskany sok], pod którymi sÄ… wymienione owoce zawarte w danym soku.
„Przezroczystość szkÅ‚a pozwala przyjrzeć siÄ™ zawartoÅ›ci opakowania, co budzi zaufanie. Z opakowania pÅ‚ynie przekaz o wysokiej jakoÅ›ci i korzyÅ›ciach zdrowotnych zawartego w nim soku” – twierdzi dyrektor generalny niemieckiego oddziaÅ‚u O-I Daniel Brême. „SzkÅ‚o pozwala zachować smak, witaminy i skÅ‚adniki odżywcze soków, jednoczeÅ›nie chroniÄ…c zawartość przed dziaÅ‚aniem czynników zewnÄ™trznych.”

Duże zapotrzebowanie na szkło

A co o szklanych opakowaniach myÅ›lÄ… konsumenci? „Szeroko zakrojone badania prowadzone przez firmÄ™ O-I wskazujÄ… na duży popyt na szkÅ‚o wÅ›ród konsumentów. Zapotrzebowanie to nie jest jednak wÅ‚aÅ›ciwie zaspokajane przez rynek” – mówi Daniel Brême. „Chcemy wpÅ‚ywać na przedstawicieli branży spożywczej w zakresie wyboru opakowaÅ„, uÅ›wiadamiajÄ…c im zalety szkÅ‚a.”
W tym celu O-I rozpoczęło kampaniÄ™ Glass Is LifeTM  wspieranÄ… przez „ambasadorów szkÅ‚a” z caÅ‚ego Å›wiata, do których należy m.in. Nicolas Lecloux z firmy true fruits. Glass is Life™ to pierwsza globalna kampania marketingowa w dorobku O-I. Prezentuje ona unikalne cechy szklanych opakowaÅ„ i ich wyjÄ…tkowÄ… rolÄ™ w tworzeniu odnoszÄ…cych sukcesy marek spożywczych.


Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:

Przepis na kompot z pigwy na zimÄ™

Wersja do druku