FRUGO powiększa rodzinę
Spis treści
Autor
Mimo, iż na początek śnieżnej zimy musimy jeszcze trochę poczekać, biel zagościła w polskim krajobrazie już z początkiem października. Stało się tak za sprawą nowego białego FRUGO, którego sprzedaż dynamicznie ruszyła w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży na terenie całej Polski.
Białe FRUGO poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa. Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów FRUGO w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji.
„Po dynamicznej wakacyjnej premierze FRUGO w czterech zdecydowanych kolorach przyszedł czas na długo oczekiwaną premierę piątego smaku. Jestem przekonana, że (nie)winna słodycz białego FRUGO skusi wiernych smakoszy naszego napoju, a nowych – uzależni już od pierwszego łyku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Białe FRUGO dostępne jest w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sklepach na terenie całej Polski. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.
Wersja do druku
Białe FRUGO poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa. Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów FRUGO w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji.
„Po dynamicznej wakacyjnej premierze FRUGO w czterech zdecydowanych kolorach przyszedł czas na długo oczekiwaną premierę piątego smaku. Jestem przekonana, że (nie)winna słodycz białego FRUGO skusi wiernych smakoszy naszego napoju, a nowych – uzależni już od pierwszego łyku.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Białe FRUGO dostępne jest w szklanej butelce o pojemności 250 ml w sklepach na terenie całej Polski. Sugerowana cena detaliczna napoju to 1,99 PLN.
Najczęściej zadawane pytania
Podobne artykuły:
Wersja do druku
Szukaj
Make-up no make-up trendem wiosny Pielęgnacja i makijaż w duecie
Wiosna to czas, gdy na scenę wkraczają nowe makijażowe trendy. W tym roku jednym z kluczowych stylów makijażu jest make-up no make-up. Kosmetolodzy p
Suche szampony do włosów Jantar
Kosmetyków do pielęgnacji włosów od marki Jantar®, inspirowanych bogactwem natury, nie trzeba nikomu przedstawiać. To właśnie one są opr
Jak stworzyć kuchnię dopasowaną do Twoich potrzeb?
Marzenie o idealnej kuchni, dopasowanej do naszych potrzeb i stylu życia, może stać się rzeczywistością dzięki odpowiedniemu projektowaniu i planowaniu.
Ponowne Odkrywanie Młodości: Lifting Twarzy dla Pewnej Siebie, Promiennej Ciebie
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wygląd ma niebagatelne znaczenie. W związku z tym, wiele osób poszukuje sposobów na zachowanie
Najbardziej wpływowe kobiety polskiego sportu
Z roku na rok znacząco wzrasta pozycja kobiet w polskim sporcie. Przedstawicielki płci pięknej doskonale radzą sobie w różnych dyscyplinach, czego d