Projekt NATINAF - zainicjowany wiosenną premierą kolekcji Romy Gąsiorowskiej – Żurawskiej - ruszył pełna parą! Pod adresem natinaf.com ruszył internetowy butik NATINAF. Nowa marka czerpie z wielu źródeł. Poza kolekcją Romy są w nim zarówno rzeczy z metką jak i bez metki.

Są ubrania i akcesoria tworzone lub wyszukane przez NATINAF oraz rzeczy zaprojektowane przez młodych kreatywnych ludzi związanych z projektem. Dzięki tej różnorodności powstało miejsce dla ludzi, którzy lubią eksperymantować z konwencjami i mieszać w swoim ‘powierzchownym ja’.


Czym jest NATINAF?
Koncept butiku stworzony został przez aktorkę Romę Gąsiorowską – Żurawką i - pracującą na co dzień w agencji reklamowej - Martę Wawrzyniak- Falkowską.  Zaprzyjaźnione od wielu lat, równolegle szukały miejsc z ciekawymi, różnorodnymi propozycjami, nie związanymi tylko i wyłacznie z tym, co aktulnie sie nosi. Uznając, że wciąż zdecydowanie zbyt mało tego rodzaju miejsc, założyły własne!
Z NATINAF działają intuicyjnie. Robią to co lubią i tak jak czują. Czerpią z tego co teraz, kiedyś, jutro; mieszają i tworzą mezalianse. Czerpią z otwartej, nieustannie pączkującej sieci ludzi z otwartymi głowami. Dzieki tej sieci, marka NATINAF to nie tylko butik ale też niekonwencjonalne wydarzenia artystyczne sygnowane marką STARA BARDZO.


Co znajdziecie w butiku NATINAF?

Butik ma cztery odrębne działy. Jest oczywiście debiutancka kolekcja ubrań Romy - STARA BARDZO, której kontynuację – damską, jesienno-zimową kolekcję  STYGMATY - będzie można obejrzec już za parę dni. Jest NATINAF FINDINGS, w którym znaleźć można perełki vintage i inne stylowe ciuchy z drugiej ręki. NATINAF PRODUCTION to między innymi koszulki z przewrotnymi manifestami marki. Czwarty  - najbardziej zróżnicowany dział – NATINAF FRIENDS – mieści w sobie sukcesywnie rozszerzaną ofertę ubrań i akcesoriów tworzonych przez młodych twórców związanych z marką NATINAF – jej przyjaciół, znajomych i ich znajomych.


































Najczęściej zadawane pytania



Podobne artykuły:


Wersja do druku