To w jakim nastroju upłynie Wasz dzień w dużej mierze zależy od momentu pobudki. Gdy budzik dzwoni za wcześnie, przed Wami perspektywa ciężkiego dnia w pracy ciężko o dobry nastrój. Spróbujcie jednak kilku sztuczek, które dadzą pozytywne nastawienie i energię na zbliżający się dzień.

Zacznijmy od dnia poprzedniego
Dzień wcześniej przygotujcie sobie ubranie oraz wszystkie rzeczy, które będą Wam potrzebne następnego dnia. Dzięki temu unikniecie pośpiechu i niepotrzebnych nerwów przed wyjściem do pracy.

Pierwsze poranne dźwięki
Nastawcie sobie miłą dla ucha melodyjkę jako budzik. Takie dźwięki z pewnością sprawią, że obudzicie się z uśmiechem na ustach. Niech dobra muzyka towarzyszy Wam także w trakcie przygotowań do wyjścia. Tylko nie puszczajcie muzyki zbyt głośno i agresywnie.

Najważniejsza pierwsza myśl
Pamiętajcie, że pierwsza myśl o poranku jest najważniejsza. Wprowadźcie w zwyczaj taki oto bardzo dobry nawyk. Od razu po przebudzeniu pomyślcie sobie „to będzie dobry dzień”. Aby nastroić się tak od samego rana musicie popracować nad tym już wieczorem. Kładąc się do łóżka, podsumowując mijający dzień, myślcie wyłącznie o miłych rzeczach, które Was tego dnia spotkały i pomyślcie jak pozytywnie wykorzystać je następnego dnia.

Uśmiech od rana i dobre słowo
Pierwsze spojrzenie w lustro często nie jest przyjemne. Zadbajcie jednak o to, aby uśmiechnąć się do siebie – to działa. Przecież „nocną” fryzurę da się szybko poprawić, a uśmiech musi towarzyszyć Wam przez cały dzień. Powiedzcie sobie coś miłego. Zdanie typu „to będzie super dzień” na pewno nastroi Was pozytywnie i doda energii do działania.

Głęboki oddech

To krótkie ćwiczenie, ale niezwykle ważne. Stojąc przed lustrem weź kilka głębokich oddechów. Niech będą one spokojne i rytmiczne. To dotleni Wasz organizm.

Poranna gimnastyka

Pomimo, że nie zawsze rano jest czas na wykonanie serii ćwiczeń warto wykonać kilka skłonów czy przysiadów. Takim ćwiczeniem może być także uporządkowanie łóżka.

Dobre śniadanko
Nie wychodźcie z domu bez śniadania. Nie ma nic gorszego niż podróż do pracy z pustym żołądkiem. Przygotujcie sobie coś pożywnego, aby dostarczyć organizmowi tak bardzo mu potrzebnych składników odżywczych.


Podobne artykuły: