Do tej pory marka NEW LOOK współpracowała ze znanymi i uzdolnionymi postaciami brytyjskiego show-biznesu. Po Lily Allen, Kimberly Walsh czy Taylor Momsen, nadszedł czas na najbardziej liczną grupę zakochanych w marce.
Otóż New Look wyszedł naprzeciw wszystkim swoim wiernym fanom i do szeroko promowanej kampanii DENIM zatrudnił… młodych ludzi, swoich klientów z brytyjskich ulic!
To właśnie bardzo różni, młodzi ludzie są główną inspiracją dla marki, bowiem w nich dostrzega ona kreatywność, potencjał i pozytywne zawirowanie. Dla New Looka, są to prawdziwi Fashion Hero, którzy swoją pomysłowością i sposobem życia, potrafią zwrócić na siebie uwagę oraz wyróżnić się z gęstego tłumu. W ten oto sposób zakomunikowano, że prawdziwy jeans jest dla prawdziwych ludzi, w których chodzi o codzienną wygodę i użyteczność, a która może pozostać wciąż w modnym tonie!
Tak naprawdę nie liczy się kształt, wielkość czy rozmiar – po prostu zainspiruj się jeansem i wybierz te, które lubisz najbardziej: wąskie rurki, szerokie nogawki w stylu lat ‘70-tych, a może szorty lub boot-cuty? Oczywiście nie poprzestawaj jedynie na spodniach, gdyż denim to także kombinezony, spódniczki, kurtki, a nawet sukienki. Pamiętaj wybór należy do Ciebie, tym bardziej że specjalne ceny zaczynają się już od 49,90 zł!
Dodatkowo wprowadzono wyjątkową ofertę, która potrwa do 9 marca –
przy zakupie jednych jeansów, druga para 50% taniej!




























Podobne artykuły: